Факультет фізики, математики та інформатики

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

ФАКУЛЬТЕТ ФІЗИКИ, МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ

Дисплей - термінал замінить гори підручників

Дисплей-термінал

 

 

 

За повідомленням голови томської компанії SCD Костянтина Шелевого, переможець міжнародного конкурсу TheMillionPoundStartup отримає мільйон фунтів. «Ми розраховуємо перемогти, тому як у відборі обійшли компанії на зразок

Детальніше...

Фахівці Mit створили нейтронний мікроскоп

Нейтронний мікроскоп

Вчені з Массачусетського технологічного інституту створили систему фокусуваннянейтронноговипромінювання, повідомляє видання Nature.Фізикамвдалосярозробитиспеціальнідзеркала, які дозволили значно зменшити розмір установок для нейтронографічних досліджень. В основі розробки вчених лежить дзеркало у вигляді...

Детальніше...

У південній кореї отримали бензин з допомогою генетично модифікованих бактерій

Науковці з Республіки Корея  зуміли першими в світі створити генетично модифіковані бактерії, здатні виробляти бензин. Про це повідомило міністерство науки, інформаційно-комунікаційних технологій і прогнозування країни.

«Поки виробнича ефективність досить низька, проте...

Детальніше...

Хакерський марафон

Хакерський марафон

 

 

 

У місті Вінниця 19 і 20 жовтня пройде хакатон - турнір між програмістами з усієї країни у форматі марафону.

Розробки у сфері програмного забезпечення, які стануть результатами цього змагання, зможуть використовуватися у проекті «Українське прозоре місто». Зараз триває реєстрація команд та їх учасників.

Цього року організація «Подільська агенція регіонального розвитку» разом з Вінницькою міськрадою за підтримки Євросоюзу почали...

Детальніше...

Бренд DJUICE закінчив існування в україні 1 жовтня

Бренд мобільного зв'язку в Україні Djuice

Один із найстаріших брендів мобільного зв'язку в Україні Djuice з 1 жовтня перестала існувати. Про це повідомив Михайло Шуранов, директор з корпоративних комунікацій «Київстар», пише газета «Капітал». 

Таке рішення ухвалили за результатами маркетингових досліджень, які показали, що абоненти, незалежно від того, який суб-бренд вони використовують, називають себе...

Детальніше...

Ви тут: Головна Новини сучасної науки