Студентська наука (студентське наукове товариство, наукові гуртки, проблемні групи, олімпіади, конкурси, студентські наукові конференції)
- Деталі
- Останнє оновлення: 25 вересня 2024
Обов'язковою умовою розвитку творчого потенціалу майбутнього педагога є участь в науково-дослідній діяльності. Необхідність включення науково-дослідницької діяльності студентів у систему підготовки фахівців середньої ланки продиктована вимогами нинішньої ринкової економіки до випускників закладів освіти.
У межах освітнього процесу на факультеті визначено наступні види науково-дослідної роботи студентів (НДРС):
- НДРС, передбачена діючими навчальними планами: написання рефератів, виконання курсових та кваліфікаційних робіт тощо.
- Дослідна робота поза вимогами, що висуваються навчальними планами: робота в наукових гуртках та проблемних групах; участь у студентських науково-практичних конференціях різних рівнів; участь у вузівських, Всеукраїнських та Міжнародних конкурсах та олімпіадах; участь студентів у проведенні семінарів та круглих столів де розглядаються актуальні науково-практичні питання, що турбують молодь; робота у студентському науковому товаристві; залучення кращих студентів до виконання фундаментальних досліджень, що фінансуються державним бюджетом.
Студенти факультету входять до складу Студентського наукового товариства (далі Товариство) Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
Мета Товариства – сприяти підвищенню якості підготовки фахівців шляхом оволодіння передовими досягненнями науки і практики.
Для досягнення поставленої мети Товариство вирішує такі завдання:
- залучає студентів до безпосередньої участі в науково-дослідній роботі;
- сприяє організації і проведенню студентських наукових конференцій, конкурсів студентських наукових робіт, олімпіад тощо;
- розповсюджує інформацію про конференції, круглі столи, дискусії, що проводяться на базі університету та інших закладів вищої освіти;
- представляє студентські наукові роботи, матеріали на здобуття грантів, іменних стипендій, премій, інших форм морального і матеріального заохочення тощо.
Студенти, які входять до складу Товариства, займаються науковою роботою, виступають ініціаторами та співорганізаторами проведення в університеті науково-практичних конференцій молодих вчених всеукраїнського та міжнародного рівня, інтеграційних форумів молодих вчених та виданнях збірок наукових праць молодих вчених, працюють у гуртках за науковими інтересами, беруть участь у різноманітних наукових конференціях, олімпіадах, конкурсах та грантових програмах, створюють комунікативні та інформаційні осередки у студентському середовищі (сайти, студентські газети), беруть активну участь у громадському житті університету.
Голова Товариства факультету:
Тетяна ІСЬКО, студентка 4 курсу, 42 групи
Заступники голови Товариства факультету:
Сергій КУЛІШ, студент 3 курсу, 32 групи
ПЛАН РОБОТИ
СТУДЕНТСЬКОГО НАУКОВОГО ТОВАРИСТВА
№ з/п |
Заходи |
Термін виконання |
1. |
Обговорення організаційних аспектів роботи СНТ. Ознайомлення з планом роботи на 2024-2025 н.р. | Вересень 2024 р. |
2. |
Вебінар «Використання GPT-чату в науці та освіті» | Жовтень 2024 р. |
3. |
Круглий стіл: «Технологічні рішення як інструменти протидії порушенням академічної доброчесності» | Листопад 2024 р. |
4. |
Науковий семінар на тему «Електронне портфоліо студента-науковця» | Грудень 2024 р. |
5. |
Тренінг «Критичне мислення як основа розвитку студента-науковця» | Лютий 2025 р. |
6. |
Науковий семінар на тему: «Академічна доброчесність студента» | Березень 2025 р. |
7. |
Організація та проведення I етапу конкурсу «Кращий студент-науковець ФФМІ» | Квітень 2025 р. |
8. |
Звіт про діяльність СНТ ФФМІ 2024-2025 н.р. | Травень 2025 р. |
Перелік гуртків, що діють на факультеті фізики, математики та інформатики
Наукові гуртки, які функціонують на кафедрі інформатики і інформаційно-комунікаційних технологій
№з/п |
Назва гуртка |
Спеціальність |
Керівник |
1. |
Технології розробки вебсайтів | 014.08 Середня освіта (Фізика), 014.04 Середня освіта (Математика), 014.09 Середня освіта (Інформатика), 014.15 Середня освіта (Природничі науки) | Ткачук Г.В. |
2. |
Науково-методичні аспекти інформатизації освіти | 014.08 Середня освіта (Фізика), 014.04 Середня освіта (Математика), 014.09 Середня освіта (Інформатика), 014.15 Середня освіта (Природничі науки) |
Паршукова Л.М., Джога Д.С. |
3. |
Програмування | 014.08 Середня освіта (Фізика), 014.04 Середня освіта (Математика), 014.09 Середня освіта (Інформатика), 014.15 Середня освіта (Природничі науки) |
Ковтанюк М.С., Тягай І.О. |
4. |
Хмарні та мобільні технології в освіті | 014.08 Середня освіта (Фізика), 014.04 Середня освіта (Математика), 014.09 Середня освіта (Інформатика), 014.15 Середня освіта (Природничі науки) |
Медведєва М.О., Жмурко О.І. |
5. |
Використання сучасних ІКТ для створення мультимедійних програмних засобів навчання | 014.08 Середня освіта (Фізика), 014.04 Середня освіта (Математика), 014.09 Середня освіта (Інформатика), 014.15 Середня освіта (Природничі науки) |
Стеценко В.П.,
Бондаренко Т.В. |
6. |
Обслуговування комп’ютерних систем та мереж | 014.08 Середня освіта (Фізика), 014.04 Середня освіта (Математика), 014.09 Середня освіта (Інформатика), 014.15 Середня освіта (Природничі науки) |
Паршуков С.В. |
7. |
Вибрані питання з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем | 014.08 Середня освіта (Фізика), 014.04 Середня освіта (Математика), 014.09 Середня освіта (Інформатика), 014.15 Середня освіта (Природничі науки) |
Колмакова В.О. |
8. |
Використання хмарних та мобільних технологій у науково-дослідницькій діяльності | 014.08 Середня освіта (Фізика), 014.04 Середня освіта (Математика), 014.09 Середня освіта (Інформатика), 014.15 Середня освіта (Природничі науки) |
Криворучко І.І., Тітова Л.О. |
Наукові гуртки, які функціонують на кафедрі вищої математики та методики навчання математики
№з/п |
Назва гуртка |
Спеціальність |
Керівник |
1. |
Розв’язування задач з параметрами | 014.04 Середня освіта (Математика) | Дубовик В.В., Рудницький С.О. |
2. |
Інтерактивне навчання у вищій школі | 014.04 Середня освіта (Математика) |
Тягай І.М. |
3. |
Методика організації превентивної діяльності майбутнього вчителя математики | 014.04 Середня освіта (Математика) |
Благодир Л.А. |
4. |
Дослідження геометричних образів І та ІІ порядків | 014.04 Середня освіта (Математика) |
Махомета Т.М. |
5. |
Елементи валеології в ШКМ | 014.04 Середня освіта (Математика) |
Возносименко Д.А. |
6. |
«Жива математика» в середовищі Geogebra та Dudamath | 014.04 Середня освіта (Математика), 014.08 Середня освіта (Фізика), 014.09 Середня освіта (Інформатика) |
Поліщук Т.В. |
Наукові гуртки, які функціонують на кафедрі фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук
№з/п |
Назва гуртка |
Спеціальність |
Керівник |
1. |
Упровадження STEM-освіти у закладах загальної середньої освіти | 014.08 Середня освіта (Фізика), 014.15 Середня освіта (Природничі науки) | Терещук С.І. |
2. |
Впровадження елементів робототехніки на уроках фізики у закладах загальної середньої освіти | 014.08 Середня освіта (Фізика) |
Декарчук М.В., Декарчук С.О. |
3. |
Розробка та впровадження педагогічних програмних засобів під час вивчення дисциплін природничо-наукового спрямування | 014.08 Середня освіта (Фізика), 014.15 Середня освіта (Природничі науки) |
Підгорний О.В., Ткаченко І.А. |
4. |
Впровадження історичного матеріалу у навчанні фізики та астрономії | 014.08 Середня освіта (Фізика) |
Дудик М.В., Краснобокий Ю.М. |
5. |
Електротехніки | 014.08 Середня освіта (Фізика) |
Декарчук С.О., Миколайко В.В. |
6. |
Розв’язування задач із загальної і теоретичної фізики | 014.08 Середня освіта (Фізика), 014.15 Середня освіта (Природничі науки) |
Решітник Ю.В. |
7. |
Сучасні методи природничих наук | 014.08 Середня освіта (Фізика), 014.15 Середня освіта (Природничі науки) |
Гнатюк О.В. |
8. |
Інноваційні технології навчання | 014.08 Середня освіта (Фізика), 014.15 Середня освіта (Природничі науки) |
Ільніцька К.С. |