секція з методики навчання географії
- Деталі
- Опубліковано: 05 квітня 2021
Відповідно до рішення конкурсної галузевої комісії з методики навчання географії до участі на науково-практичній конференції запрошуються автори робіт, які набрали 170 і більше балів.
№ з/п | Шифр | Рецензент 1 | Рецензент 2 | Сума | Рецензії | |
1 | Географія, творча активність | 96 | 94 | 190 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
2 | Емоційний інтелект | 93 | 92 | 185 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
3 | Конструктивні інновації | 87 | 87 | 174 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
4 | Нові інформаційні технології | 85 | 86 | 171 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
5 | Інтерактивні технології | 86 | 85 | 171 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
6 | Компетентнісні завдання | 79 | 85 | 164 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
7 | Інформаційно-комунікаційні технології | 79 | 81 | 160 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
8 | Методика навчання географії | 71 | 79 | 150 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
9 | «СНОМУМ УСОГ» | 75 | 68 | 143 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
10 | «Навчальна екскурсія» | 73 | 69 | 142 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
11 | Південно-західна скіфія | 68 | 70 | 138 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
12 | Чат-боти | 65 | 69 | 134 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
13 | Географія + НУШ | 67 | 66 | 133 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
14 | «Меридіан» | 63 | 70 | 133 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
15 | Екологізація | 65 | 67 | 132 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
16 | Географія Польщі | 64 | 61 | 125 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
секція з методики навчання природничих наук
- Деталі
- Опубліковано: 05 квітня 2021
Відповідно до рішення конкурсної галузевої комісії з методики навчання природничих наук до участі на науково-практичній конференції запрошуються автори робіт, які набрали 148 і більше балів.
№ з/п | Шифр | Рецензент 1 | Рецензент 2 | Сума | Рецензії | |
1 | M-learning | 86 | 91 | 177 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
2 | Навчаючи Учусь | 83 | 88 | 171 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
3 | Цифрова компетентність | 73 | 75 | 148 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
4 | Дієвість знань | 77 | 67 | 144 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
5 | Інформаційно-цифрові компетентності | 67 | 75 | 142 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
6 | Написано пером | 68 | 69 | 137 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
7 | Pryrodnychi nauky | 58 | 76 | 134 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
8 | Задачі з екологічним змістом | 66 | 56 | 122 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
9 | Формування мотивації | 65 | 48 | 113 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
10 | ТМНФА 4 | 51 | 53 | 104 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
11 | STEM-технології в освіті | 44 | 55 | 99 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
12 | STEM освіта | 45 | 54 | 99 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
13 | Темперамент особистості | 36 | 49 | 85 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
секція з методики навчання фізики
- Деталі
- Опубліковано: 05 квітня 2021
Відповідно до рішення конкурсної галузевої комісії з методики навчання фізики до участі на науково-практичній конференції запрошуються автори робіт, які набрали 145 і більше балів.
№ з/п | Шифр | Рецензент 1 | Рецензент 2 | Сума | Рецензії | |
1 | «Mobile technologies» | 92 | 98 | 190 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
2 | Інноваційні технології навчання | 78 | 77 | 155 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
3 | Тест | 72 | 80 | 152 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
4 | Дистанційне навчання | 71 | 76 | 147 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
5 | Віртуальна Лабораторія | 73 | 72 | 145 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
6 | ТМНФА_1 | 72 | 72 | 144 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
7 | МЛфізтест | 67 | 76 | 143 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
8 | Інноваційні технології навчання-1 | 65 | 77 | 142 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
9 | Механіка | 71 | 69 | 140 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
10 | Magical physics | 69 | 71 | 140 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
11 | Envedu | 61 | 78 | 139 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
12 | Смартфон в школі | 74 | 63 | 137 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
13 | Physical simulations | 65 | 72 | 137 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
14 | Добро є! | 73 | 63 | 136 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
15 | mobilni tekhnolohii | 70 | 65 | 135 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
16 | Секвенування | 58 | 72 | 130 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
17 | Пізнавальний інтерес | 57 | 72 | 129 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
18 | Оперативний контроль | 50 | 62 | 112 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
19 | Іновації навчання | 54 | 50 | 104 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
20 | Інформаційні технології навчання | 36 | 60 | 96 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
секція з методики навчання математики
- Деталі
- Опубліковано: 05 квітня 2021
Відповідно до рішення конкурсної галузевої комісії з методики навчання математики до участі на науково-практичній конференції запрошуються автори робіт, які набрали 142 і більше балів.
№ з/п | Шифр | Рецензент 1 | Рецензент 2 | Сума | Рецензії | |
1 | Nika | 95 | 95 | 190 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
2 | Маяк | 90 | 85 | 175 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
3 | Ромен цвіт | 84 | 88 | 172 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
4 | Взаємодія | 85 | 83 | 168 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
5 | Перше вересня | 73 | 89 | 162 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
6 | Vivere est cogitare | 83 | 73 | 156 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
7 | Геометрія-Квест | 75 | 80 | 155 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
8 | WebMath | 72 | 70 | 142 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
9 | Венера | 75 | 64 | 139 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
10 | Математичні компетентності | 70 | 67 | 137 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
11 | Інтегративний підхід | 75 | 62 | 137 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
12 | Умодіаграма | 72 | 62 | 134 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
13 | Оптимізація: краще, більше, швидше! | 72 | 62 | 134 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
14 | Активізація | 53 | 80 | 133 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
15 | GLK-Cooperation | 70 | 62 | 132 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
16 | Хай щастить | 60 | 69 | 129 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
17 | Мімоза | 76 | 53 | 129 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
18 | Тестологія | 70 | 56 | 126 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
19 | «СХристина» | 59 | 62 | 121 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
20 | Точки перетину | 49 | 67 | 116 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
21 | Сходинками умінь | 62 | 51 | 113 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
22 | Цифрові чотирикутники | 58 | 51 | 109 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
23 | Партіотизм і математика | 54 | 49 | 103 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
24 | Яблуко | 45 | 52 | 97 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
25 | 2021М21 | 51 | 40 | 91 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
26 | FLASH-РОЗРОБКА | 43 | 20 | 63 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
27 | Querĭte et invenietis | 24 | 29 | 53 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
28 | In pace litterae florunt | 0 | 0 | 0 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
Конкурс на участь в програмі Кіркланда у 2020/2021 рр.
- Деталі
- Опубліковано: 22 січня 2020
Програма розрахована на кандидатів, які здобули вищу освіту, із Азербайджану, Арменії, Білорусі, Грузії, Казахстану, Киргизстану, Молдови, Росії, Таджикистану, України та Узбекистану – молодих лідерів, зацікавлених у розвитку демократії, економіки та громадянського суспільства в своїх країнах та в регіоні. Реалізація програми здійснюється протягом 2 семестрів навчання у польських вузах і 2 тижнів професійного стажування в державних або приватних закладах.
На участь в програмі можуть претендувати:
- викладачі вузів;
- експерти, політики, працівники урядових та неурядових установ;
- підприємці, менеджери;
- лідери неурядових установ, аніматори культури та громадські активісти;
- журналісти.
Необхідні документи:
1. Заявка на участь в програмі, заповнена в режимі онлайн
а) анкета з персональними даними;
б) обґрунтування планів кандидата у зв’язку з участю у Програмі, презентація проєкту, який повинен бути написаний в кінці стипендіальної програми Кіркланда, в тому числі плани під час реалізації Програми та після її закінчення (4000-6000 знаків з пробілами)
2. Два рекомендаційних листи з описом досягнень та кваліфікації кандидатів, а також описом перспектив його подальшого розвитку і роботи в сфері професійної або громадської діяльності (за зразком польською, російською чи англійською), висланих електронною поштою.
3. Копія диплома про вищу освіту (при наявності – також диплома кандидата наук) електронною поштою.
Програма передбачає 2 семестри навчання в одному з 5 польських академічних центрів (Варшава, Краків, Вроцлав, Познань, Люблін) та 2-тижневе професійне стажування в державних, приватних та некомерційних організаціях.
Спеціальності:
- Економіка та менеджмент
- Управління в бізнесі, НКО, культурі, охороні навколишнього середовища, охороні здоров’я, освіти,
- Державна адміністрація (органи державного управління та самоуправління)
- Право
- Суспільні науки (соціальна психологія, соціологія)
- Політологія та міжнародні відносини
- Охорона навколишнього середовища
- Проблеми безпеки
- Антикризове управління
- Політика розвитку та гуманітарна допомога.
Фінансові умови стипендії ім. Лейна Кіркланда:
Безкоштовна участь в університетських заняттях та послуги тьютора.
Стипендія в розмірі 1600 злотих в місяць (на протязі 10 місяців)
Обов’язкові вимоги до учасників програми:
- Громадянство і постійне проживання в одній із вищезазначених держав (до участі в конкурсі не допускаються власники карти постійного проживання у Польщі , а також ті, хто на момент подачі стипендіальної заявки живуть або працюють у Польщі),
- Повна вища освіта (ступінь магістра або еквівалент),
- Вік – до 40 років,
- Досвід професійної діяльності – мінімум 2 роки,
- Мінімум 2-річна перерва з моменту перебування на попередній закордонній стипендії, тривалістю не більше 6 місяців.
Процедура подачі заявок:
З детальним описом Програми та з інструкцією заповнення заявки можна ознайомитися на сайті www.kirkland.edu.pl Або звернутись за електронною адресою до співробітників Програми. Заявку слід заповнити в режимі онлайн. Після заповнення заявки, слід роздрукувати видану систему сторінки з інформацією, яка підтверджує отримання заявки. Підписану сторінку разом із приналежним фото кандидата потрібно відсканувати та відправити електронною поштою разом з двома рекомендаційними листами і копією диплома про закінчення навчання за адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Початок подання заявок на конкурс стипендій Лейна Кіркланда оголошується в кінці грудня – початку січня.
Термін подачі заявок закінчується:
1 березня 2020 року
Фонд «Лідери перетворень»
Program Kirklanda Al.
Jerozolimskie 133, lok.
56, 02-304 Warszawa,
Polska
E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.