Факультет фізики, математики та інформатики

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

ФАКУЛЬТЕТ ФІЗИКИ, МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ

Українські репозитарії

https://dspace.udpu.edu.ua/ – Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

https://nrat.ukrintei.ua - Національний репозитарій академічних текстів

http://46.201.250.252 – Інституційний репозитарій Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка

http://dspace.hnpu.edu.ua – Електронний архів Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди

http://dspace.idgu.edu.ua/xmlui – Електронний репозитарій Ізмаїльського державного гуманітарного університету.

http://dspace.luguniv.edu.ua – Репозиторій Луганського національного університету імені Тараса Шевченка

http://dspace.msu.edu.ua:8080 – Репозитарій Мукачівського державного університету

http://dspace.oneu.edu.ua – Інституційний репозитарій Одеського національного економічного університету

http://dspace.pdpu.edu.ua – Репозитарій Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»

http://dspace.pnpu.edu.uaЕлектронний архів Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка

http://elibrary.kdpu.edu.ua – Репозитарій Криворізького державного педагогічного університету

http://enpuir.npu.edu.ua – Репозитарій Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова

http://eprints.mdpu.org.uaІнституційний репозиторій Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького

http://eprints.zu.edu.ua – Електронна бібліотека Житомирського державного університету

http://ir.lib.vntu.edu.ua – Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

http://repository.kpi.kharkov.uaЕлектронний репозитарій Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут»

http://www.ir.dspu.edu.ua/jspui – Репозитарій Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка!

https://dspace.uzhnu.edu.ua – Репозитарій Ужгородського національного університету

https://dspace.vspu.edu.ua – Інституційний репозитарій Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського

https://dspace.znu.edu.ua/xmlui – Інституційний репозитарій Запорізького національного університету!

https://essuir.sumdu.edu.uaЕлектронний архів Сумського державного університету

https://r.donnu.edu.ua – Репозитарій Донецького національного університету імені Василя Стуса 

Unicheck

Unicheck – це сервіс з перевірки робіт на плагіат, створений українськими розробниками у 2014 році. Він може використовуватись як окрема програма онлайн, а також інтегруватись з навчальними системами (LMS-Learning Management Systems, як Moodle, Canvas, Sakai, Blackboard…, що використовуються університетами, академіями, тощо. Більше 45 українських університетів уже використовує даний сервіс. Також сервіс активно використовується закордоном (США, Іспанія, Бельгія)

Завдяки детальним звітам, що генерує Unicheck, процес оцінювання кожної роботи стає значно простішим та швидшим. Ми маємо можливість дистанційно давати завдання студентам та коментувати їх роботи, надаючи індивідуальні рекомендації або зауваження.

 

Договір про співпрацю

 


 

ДЖЕРЕЛО: НАУКОВИЙ ПОРТАЛ

 

Нормативні документи

 

Аналітична записка щодо запобігання окремих проблем і помилок у практиках забезпечення академічної доброчесності


 

Кодекс академічної доброчесності Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини


 

Академічна доброчесність (Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти)


 

Впровадження кодексів честі


 

Основи академічного письма. Методичні рекомендації та програма курсу (SAIUP)


 

Методичні рекомендації для закладів вищої освіти з підтримки принципів академічної доброчесності (SAIUP). 


 

Розширений глосарій термінів та понять ст. 42 «Академічна доброчесність» Закону України «Про освіту» (від 5 вересня 2017 р.)


 

Методичні рекомендації для закладів вищої освіти з підтримки принципів академічної доброчесності


 

Академічне письмо. 20 порад щодо написання академічних текстів та представлення результатів дослідження


 

Рекомендації щодо запобігання академічному плагіату та його виявлення в наукових роботах


 

Інформаційний бюлетень «СТУДЕНТСЬКИЙ ПЛАГІАТ, ЧАСТИНА 1. ХТО ВИНЕН?»


 

 

 

ДЖЕРЕЛО: НАУКОВИЙ ПОРТАЛ

 

секція з методики навчання хімії

Відповідно до рішення конкурсної галузевої комісії з методики навчання хімії до участі на науково-практичній конференції
запрошуються автори робіт, які набрали 180 і більше балів.

№ з/п Шифр Рецензент 1 Рецензент 2 Сума Рецензії
1  ДОСЛІД  92  93  185 Рецензія 1 Рецензія 2
2  Самонавчання хімії  93  90  183 Рецензія 1 Рецензія 2
3  Веб-квест  90  91  181 Рецензія 1 Рецензія 2
4  Хімія – це лакмусовий папірець  85  82  167 Рецензія 1 Рецензія 2
5  Індивідуальна траєкторія навчання хімії  67  88  155 Рецензія 1 Рецензія 2
6  Хімічна реакція  67  84  151 Рецензія 1 Рецензія 2
7  Платинум  65  76  141 Рецензія 1 Рецензія 2
8  Когнітивні вміння  61  71  132  Рецензія 1 Рецензія 2
9  ДПАСЛР ДДПУ  60  70  130 Рецензія 1 Рецензія 2
10  Візуалізація знань  68  61  129 Рецензія 1 Рецензія 2
11  Методика – наука  63  57  120 Рецензія 1 Рецензія 2
12  Проблемне навчання  52  57  109 Рецензія 1 Рецензія 2
13  Хімічна олімпіада  46  41  87 Рецензія 1 Рецензія 2

 

 

секція з методики навчання біології

Відповідно до рішення конкурсної галузевої комісії з методики навчання біології до участі на науково-практичній конференції
запрошуються автори робіт, які набрали 182 і більше балів.

№ з/п

Шифр

Рецензент 1

Рецензент 2

Сума

Рецензії

1

Технологія майстерня

 95

 91

 186

Рецензія 1

Рецензія 2

2

Біологічний креатив

 83

 99

 182

Рецензія 1

Рецензія 2

3

Знання – крихти щоденного досвіду

 85

 97

 182

Рецензія 1

Рецензія 2

4

Мислення критичне

 89

 89

 178

Рецензія 1

Рецензія 2

5

Природа і освіта

 90

 85

 175

Рецензія 1

Рецензія 2

6

ОІВБДДПУ

 83

 91

 174

Рецензія 1

Рецензія 2

7

Сучасна освіта

 78

 91

 169

Рецензія 1

Рецензія 2

8

біологічні екскурсії 

 82

 87

 169

Рецензія 1

Рецензія 2

9

Інноваційна думка

 76

 74

 150

Рецензія 1

Рецензія 2

10

Шкільний інтерактив

 68

 69

 137

Рецензія 1

Рецензія 2

11

Методичні аспекти

 53

 49

 102

Рецензія 1

Рецензія 2

12

Навчальні досягнення

 41

 55

 96

Рецензія 1

Рецензія 2

13

Педагогічний процес без уяви втрачає сенс

 33

 35

 68

Рецензія 1

Рецензія 2