Факультет фізики, математики та інформатики

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

ФАКУЛЬТЕТ ФІЗИКИ, МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ

Математика та інфекційні хвороби

Аналітичний розв’язок математичної задачі про випадковий рух об’єкта в обмеженому просторі може допомогти розробникам моделей спрогнозувати передачу інфекційних захворювань, не користуючись дороговартісними комп’ютерними моделями, запуск яких потребує часу та енергії тобто скінченних ресурсів.

Детальніше...

ВИЗНАЧЕНО ПОРОГОВІ БАЛИ “СКЛАВ/НЕ СКЛАВ” ДЛЯ ЗНО З МАТЕМАТИКИ ТА ФІЗИКИ

 

Встановлено порогові бали “склав/не склав” для зовнішнього незалежного оцінювання з математики та фізики. Відповідне рішення ухвалила експертна комісія при Українському центрі оцінювання якості освіти 16 липня 2020 року

Детальніше...

Математичні помилки: вивчаємо та попереджаємо!

Вже декілька років поспіль Людмила Благодир (кандидат педагогічних наук, ст. викладач кафедри) здійснює керівництво науковим гуртком «Організація превентивної діяльності майбутнього вчителя математики». Основною метою роботи гуртка є формування важливої складової професійної культури вчителя математики – превентивної культури, яка має визначатися високим рівнем володіння математичними знаннями, умінням передавати ці знання учням, здатністю організовувати діяльність з попередження появи математичних помилок у школярів.

Детальніше...

КОНКУРС ПРОЄКТІВ В РАМКАХ ІНІЦІАТИВИ “EUREKA GLOBALSTARS”

 

8 червня 2020 року на офіційному сайті “EUREKA” оголошено про спільний конкурс проєктів між країнами-членами “EUREKA” та Сінгапуром: “Call for Joint R&D Projects under EUREKA between Singapore and the EUREKA member countries”. Команди українського бізнесу зможуть долучитися до ініціативи “EUREKA Globalstars”, а заклади вищої освіти та наукові установи можуть взяти участь у конкурсі як співвиконавці.

Детальніше...

Як зробити математику цікавою?

Сучасний етап розвитку України характеризується інноваційними перетвореннями різних сфер життєдіяльності людини, в тому числі і в освіті. За останні роки визначені стратегічні напрямки формування сучасної державної освітньої системи. Звернення до інновацій вимагає зміни мети і парадигми освіти із «знання» на «діяльність»Методичні пошуки науковців та практиків у цьому напрямку не припиняються. 
Ви тут: Головна Новини та події