Фізика
- Деталі
- Опубліковано: 06 грудня 2016
Галузь знань 0402 Фізико – математичні науки
Напрям підготовки 6.040203 Фізика*
Кваліфікація, що присвоюється: вчитель фізики
Рівень кваліфікації: Бакалавр.
Спеціальні вимоги до зарахування: Немає.
Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного): Немає.
Профіль програми
Бакалавр, вчитель фізики повинен володіти знаннями і навичками, які необхідні для організації навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІ ступенів. Він повинен розуміти закономірності суспільно-політичного та економічного розвитку України у світовому співтоваристві, усвідомлювати свою професійну і соціальну роль у цих процесах. Висока професійна підготовка випускника виявляється в досконалому знанні обраного предмету, у здатності до постійної роботи над підвищенням фахового рівня, в умінні позитивно впливати на формування інтелекту та духовно-емоційної сфери учнів. Загальний обсяг навчальної програми – 240 кредитів ЄКТС, в т.ч.: обов’язкових навчальних дисциплін – 121 кр., дисципліни вибору факультету – 37 кр., дисципліни вільного вибору студента – 60 кр, навчальна і педагогічна практики, курсові роботи – 22,5 кр.
Ключові результати навчання
Знання з предметної області
- основи загальнотеоретичних дисциплін, необхідних для розв'язання педагогічних, науково-методичних і організаційних завдань
- обов’язкових навчальних дисциплін: історія та культура України, українська мова за професійним спрямуванням, філософія, іноземна мова, політологічна та соціальна науки, психологія, педагогіка, українознавство, вікова фізіологія, шкільна гігієна, охорона праці та безпека життєдіяльності, фізичне виховання, загальна фізика, методика навчання фізики, математичний аналіз;
- дисципліни вибору факультету: Інформатика, теоретична фізика, теоретичні основи ШКФ, аналітична геометрія та лінійна алгебра ;
- дисципліни вільного вибору студента: математичні методи фізики, астрономія, основи сучасної електроніки, екологія і дисципліни відповідної спеціалізації (і/або інформатика, математика) .
Когнітивні уміння та навички з предметної області
- Основи загальнотеоретичних дисциплін необхідні для розв'язання педагогічних, науково-методичних і організаційно-управлінських завдань.
- Методику викладання фізики і астрономії, методику виховної роботи (в тому числі методику роботи класного керівника, вихователя групи продовженого дня, виховної роботи в позашкільних закладах, профорієнтаційної роботи) інноваційні та інформаційно-комунікаційні технології навчання.
- Історію розвитку фізики і астрономії в системі природничо-наукових знань.
- Взаємозв'язок фізики і астрономії з іншими науками, їх роль в прискоренні темпів науково-технічного прогресу; історію визначних винаходів і відкриттів в області техніки, пов'язаних з використанням фізичних і астрономічних законів.
- Вплив теоретичних знань в області фізики і астрономії на зміни в технології виробництва і перебудові виробничих циклів.
- Зміст і принципи організації загальної середньої освіти з фізики і астрономії, шкільні програми і підручники.
- Питання формування учнівських колективів і педагогічного керівництва ними.
- Вимоги до оснащення і обладнання навчальних кабінетів і лабораторій.
- Засоби навчання і їх дидактичні можливості.
- Основні напрямки і перспективи розвитку середньої освіти та педагогічної науки в Україні.
- Принципи і прийоми збору, систематизації, узагальнення і використання інформації, проведення наукових досліджень і методичної роботи з напряму підготовки, підготовки інформаційних і науково-методичних матеріалів.
Практичні навички з предметної області
- розв'язувати задачі шкільного курсу фізики і астрономії.
- розв’язувати різноманітні фізичні задачі з використанням раціональних алгоритмів, методів, прийомів та способів
- застосовувати набуті знання при розв'язуванні педагогічних, навчально-виховних і науково-методичних завдань з урахуванням вікових і індивідуально-типологічних відмін учнів, соціально-педагогічних ситуацій;
- вести навчально-виховну роботу, визначати ступінь і глибину засвоєння учнями програмного матеріалу, прищеплювати їм навички самостійного поповнення знань і проведення експериментів з метою виявлення природних закономірностей;
- користуватися різноманітними методами і формами навчання, прогресивними методами керівництва навчальною, трудовою, суспільною, спортивною і художньо-творчою діяльністю учнів;
- використовувати навчально-лабораторне обладнання, технічні засоби навчання і сучасну електронно-обчислювальну техніку;
- сприяти формуванню в учнів наукових уявлень про природні явища і процеси; розвивати у них інтерес до вивчення фізики і астрономії та суміжних наук; організовувати індивідуальні заняття з учнями за ускладненими програмами;
- відбирати і інтерпретувати навчальний матеріал, розв'язувати питання, пов'язані з обладнанням навчальних кабінетів і допоміжних приміщень; збирати демонстраційні установки, конструювати і виготовляти фізичні моделі; використовувати наочні посібники;
- здійснювати трудове, моральне і естетичне, національно-патриотичне виховання учнів;
- аналізувати, узагальнювати і поширювати передовий педагогічний досвід; систематично підвищувати свою професійну кваліфікацію;
- володіти раціональними прийомами пошуку, відбору і використання інформації; орієнтуватися у спеціальній літературі з профілюючих і суміжних наук ;
- здійснювати науково-дослідну і методичну діяльність;
- на практиці використовувати знання в області наукової організації і охорони праці;
Загальні уміння та навички
- Використовуючи основні досягнення української та світової культури, уміти аналізувати минулі й сучасні надбання культури, проблеми й тенденції розвитку України та світового суспільства
- Використовуючи знання основ психології, основ економічних теорії володіти засобами сучасного менеджменту з урахуванням особливостей міжособистісних відносин в трудовому колективі
- Навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та принаймні однією із поширених європейських мов
- Навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах
- Здатність застосовувати набуті знання на практиці
- Здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку
- Уміння організації власної діяльності та ефективного управління часом
Професійний профіль – вчитель фізики:
бакалавр повинен мати високий рівень професійної підготовки, володіти широкою ерудицією і культурою.
бакалавр зобов'язаний володіти високими громадянськими і моральними якостями, відповідально й творчо ставитись до дорученої справи.
бакалавр повинен поєднувати широку фундаментальну наукову і практичну підготовку, досконало володіти своєю спеціальністю, безперервно поповнювати свої знання, розширювати суспільно-політичний кругозір, вміти на практиці застосувати принципи наукової організації праці, володіти передовими методами управління трудовими колективами.
Доступ до подальшого навчання
Бакалавр, підготовлений для продовження навчання за програмами спеціаліста, магістра:
Положення про екзамени, оцінювання і оцінки
Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.
Вимоги до державної атестації
Завершена навчальна програма обсягом 240 кредитів, успішно складена підсумкова державна атестація. Підсумкова державна атестація проводиться у вигляді державного іспиту з фізики і методики навчання фізики.
Форма навчання:
Денна, заочна
Директор програми
Михайло Тадейович Мартинюк - доктор педагогічних наук, професор
Напрям підготовки: 6.040203 Фізика
Код модуля |
Назва дисципліни |
Обов'язкові навчальні дисципліни |
|
ОНД.01 |
|
ОНД.02 |
|
ОНД.03 |
|
ОНД.04 |
|
ОНД.05 |
|
ОНД.06 |
|
ОНД.07 |
|
ОНД.08 |
|
ОНД.09 |
|
ОНД.10 |
|
ОНД.11 |
|
ОНД.12 |
|
ОНД.13 |
|
ОНД.14.01 |
|
ОНД.14.02 |
|
ОНД.14.03 |
|
ОНД.14.04 |
|
ОНД.14.05 |
|
ОНД.15 |
|
ОНД.16 |
|
Дисципліни вибору факультету |
|
ДВФ.01 |
|
ДВФ.02.01 |
|
ДВФ.02.02 |
|
ДВФ.02.03 |
|
ДВФ.02.04 |
|
ДВФ.03 |
|
ДВФ.04 |
|
Спеціалізація «Математика» |
|
ДВС.01 |
|
ДВС.02 |
|
ДВС.03 |
|
ДВС.04 |
|
ДВС.05 |
|
ДВС.06 |
|
ДВС.07 |
|
ДВС.08 |
|
ДВС.09 |
|
ДВС.10 |
|
ДВС.11 |
|
ДВС.12 |
|
ДВС.13 |
|
ДВС.14 |
|
ДВС.15 |
|
ДВС.16 |
|
Спеціалізація «Інформатика» |
|
ДВС.01 |
|
ДВС.02 |
|
ДВС.03 |
|
ДВС.04 |
Архітектура комп’ютера та його базове програмне забезпечення |
ДВС.05 |
|
ДВС.06 |
|
ДВС.07 |
|
ДВС.08 |
|
ДВС.09 |
|
ДВС.10 |
|
ДВС.11 |
|
ДВС.12 |
|
ДВС.13 |
|
ДВС.14 |
|
ДВС.15 |
|
ДВС.16 |
Інформаційний пакет 2016-2017
- Деталі
- Опубліковано: 06 грудня 2016
Перелік бакалаврських програм:
Фізико-математичні науки:
Системні науки та кібернетика:
Перелік магістерських програм:
Освітні програми
- Деталі
- Опубліковано: 06 грудня 2016
1. ОC: бакалавр
- Математика
- Інформатика
- Математика. Інформатика
- Фізика. Математика
- Фізика. Інформатика
- Природничі науки
2. ОC: магістр
- Фізика. Інформатика
- Фізика.Математика
- Фізика
- Математика. Фізика
- Математика. Інформатика
- Математика
- Інформатика
- Природничі науки
8.04020301 Physics (for directions) (EN)
- Деталі
- Опубліковано: 15 грудня 2015
Direction of higher education: 0402 physics- mathematics seines
Name and specialty: 8.04020301Physics
Qualifications awarded:
physics, teacher of physics and astronomy
Additional qualifications - a teacher of mathematics or science.
Special requirements for admission:
No, enrollment is conducted on the general conditions of entry.
Special provisions for recognition of prior learning:
The courses – 1,5 year from the basic higher education qualification of «Bachelor of specialty 6.040203 Physics *»
Program Profile.
Preparation of specialists of speciality 8.04020301 Physics
Position is "About organization of educational process in higher educational establishments", Conceptions of pedagogical education in Ukraine, National doctrine of development of education in Ukraine(ХХІ of century), Statute of Department of education and science of Ukraine "About organization of research work of students in higher educational establishments", Statute "About the city council of the Uman state pedagogical university of the name of Pavlo Тичини", Statute "About organization of pedagogical practice in the Uman state pedagogical university of the name of Pavlo Тичини" and other
The Educationally-professional program of master's degree preparation answers educationally-qualifying description of master's degree of pedagogical education and consists of two parts: educational and scientifically-research. Educational part of master's degree preparation contains socialhumanitarian, психолого-педагогічну and professional preparations that is oriented to the deep understanding of professional problems.
Scientifically-research part of master's degree preparation envisages preparation and defence of master's degree work.
A master's degree, teacher of physics, teacher of physics and astronomy, must own knowledge and skills that is needed for organization of educational-educator process in higher educational establishments of І-ІІ of levels of accreditation and general school of І-ІІІ of degrees.
He must understand conformities to law of social and political and economic development of Ukraine in a world concord, to realize the professional and social role in these processes.
High professional preparation of graduating student of city council appears in perfect knowledge of select object, in a capacity for the permanent prosecution of increase of professional level, in the formed necessity to engage in the advanced study, in ability positively to influence on forming of intellect and spiritually-emotional sphere of students(students).
A general volume of on-line tutorial is 90 credits of ЄКТС.
Key results of studies
Knowledge is from subject industry
Students get thorough knowledge from humanitarian and socio-economic disciplines, naturally-scientific and professionally-oriented disciplines teaching of that is orientated on possibility of practical application of theoretical gain knowledge.
knowledge:
- basesof general theoretic and professional disciplines necessary for the decision of pedagogical, scientifically-methodical and organizationally-administrative tasks;
- influenceof theoretical knowledge in area of physics on changes in technology of production and alteration of productive cycles;
- tableof contents and principles of organization of higher education in profile(physicists) and unprofile INSTITUTIONS of higher learning, on-line tutorials and textbooks from mathematical disciplines;
- facilitiesof studies and them didactics possibilities;
- basicdirections and prospects of development of higher education and pedagogical science in Ukraine;
- principlesand receptions of collection, systematization, generalization and use of information, realization of scientific researches and methodical work from speciality, preparation of informative and scientifically-methodical materials;
- basesof methodical work are from speciality, making of informative and scientifically-methodical materials;
- progressivetechnologies of studies and active methods of studies;
- experienceof realization of humanistic ideas is in home and foreign pedagogics;
- psychologyof intermingling with students and adults.
ability:
- creativelyto apply the purchased knowledge for the optimal untiing of pedagogical, educational-educator and scientifically-methodical tasks taking into account the age-old and individually-typology differences of students, students, features of different socialpedagogical situations;
- toconduct effective educational-educator work, operatively to determine a degree and depth of mastering of programmatic material students(by students), inoculate to them skills of independent addition to knowledge and realization of experiments with the aim of exposure of them natural capabilities;
- toapply various forms and methods of studies, own modern technologies of studies and progressive methods of guidance educational, labour, public and by other types of activity of students(students);
- independentlyto work on the receipt of scientific knowledge and realization of психолого-педагогічних researches, inculcate their results in practice, to own skills of using modern scientific technologies of treatment and registration of results of scientific researches, using modern scientific technologies of treatment of information;
- tostudy, to analyse, to summarize and distribute front-rank pedagogical experience, systematic to promote the professional qualification, taking into account positive experience of the past and foreign countries;
- toown bases of professional rhetoric;
- tocontinue studies and carry out professional activity in a foreign environment;
- rationallyto use a modern educational equipment, technical equipments of studies and електронно-обчислювальну technique.
Professional types of graduating
students Preparation of master's degree is conducted for pedagogical, educational-educate, scientifically methodical and organizationally administrative to activity in the system of universal and higher (special) physical education. The master's degree of pedagogical education, teacher of physics, can lay out physical disciplines, physics and astronomy ( and also mathematics or informatics), in higher educational establishments and also in general educational establishments.
Regulations on the examination, evaluation and assessment
Regulations on the master's degree in higher education.
Temporary regulations on testing and ranking students in credit-modular system of educational process
Requirements for state certification
- Final state certification is carried out as masters of protection. Protection of the master's work aims to clarify the level of preparedness of graduates to perform professional tasks of the relevant requirements of higher education and continuing education.
- Procedure of preparation and protection of the master's work is determined by higher education institution based on the guidelines of the Ministry of Education and Science of Ukraine.
Regulations on the examination, evaluation and assessment
Regulations on the organization of educational process in Uman State Pedagogical University named Paul Ticino.
Requirements for registration
Complete training program up 90 credits, successful completion of state examination in physics.
Form of teaching:
full-time (day)
The Director of the Programme or the assigned official:
Michael Tadeyovych Martyniuk - doctor of pedagogical sciences, professor.
Training direction: 6.040203 Physics
6.040302 Інформатика
- Деталі
- Опубліковано: 23 лютого 2015
Напрям підготовки 6.040302 "Інформатика"
- Кваліфікація, що присвоюється: вчитель інформатики.
- Рівень кваліфікації: бакалавр (перший цикл вищої освіти).
- Спеціальні вимоги до зарахування: немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу.
- Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного) Немає.
Профіль програми:
Бакалавр, вчитель інформатики повинен володіти знаннями і навичками, які необхідні для організації навчально-виховного процесу у загально-освітніх навчальних закладах І-ІІ ступенів
Він повинен розуміти закономірності суспільно-політичного та економічного розвитку України у світовому співтоваристві, усвідомлювати свою професійну і соціальну роль у цих процесах.
Висока професійна підготовка випускника виявляється в досконалому знанні обраного предмету, у здатності до постійної роботи над підвищенням фахового рівня, в умінні позитивно впливати на формування інтелекту та духовно-емоційної сфери учнів.
Загальний обсяг навчальної програми – 240 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі циклу гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 18 кр., модулі циклу дисциплін природничо-наукової підготовки - 49 кр., модулі циклу дисциплін загально-професійної підготовки - 28 кр., модулі дисциплін професійної і практичної підготовки – 105,5 кр. та модулі вибіркових навчальних дисциплін – 33,5 кр.
Ключові результати навчання
1. Загальнонаукові знання, вміння та навички:
- мати базові уявлення про основи філософії, психології, педагогіки, що сприяють розвитку загальної культури і соціалізації особистості, схильності до естетичних цінностей;
- володіти знаннями вітчизняної історії, економіки і права, розуміння причинно–наслідкових зв’язків розвитку суспільства та уміння їх використовувати в професійній і соціальній діяльності;
- мати базові знання фундаментальних розділів математики, в обсязі, необхідному для володіння математичним апаратом відповідної галузі знань, здатність використовувати математичні методи в обраній професії;
- володіти знаннями в галузі інформатики та сучасних інформаційних технологій;
- володіти основами методів та технологій системного аналізу;
- мати здатність розв'язувати математичні, фізичні, технічні та економічні задачі;
- мати здатність використовувати можливості технічного та програмного забезпечення для вирішення науково-технічних та прикладних задач.
2. Знання з предметної області:
- методології розроблення та застосування інформаційних комп'ютерних систем і технологій аналітичного та управлінського характеру, орієнтованих на формування і прийняття рішень, інструментальні засоби створення і підтримки таких систем;
- узагальнені та спеціалізовані мови програмування;
- основні принципи та алгоритми обробки інформації, сучасні інформаційні технології, теорія алгоритмів та математична логіка;
- сучасні методи математичного моделювання в науці, техніці, промисловості, моделювання та дослідження технічних, економічних, екологічних та соціальних систем;
- проведення обчислювальних експериментів із використанням комп’ютерної техніки, сучасних інформаційних технологій;
- основи теорії оптимального керування та застосовувати методи оптимізації для розв'язування задач математичного програмування, методи прийняття рішень в організаційних системах;
- базові уявлення про архітектуру сучасних обчислювальних систем, інформаційних і комп'ютерних мереж;
- системне та прикладне програмне забезпечення управління базами даних та інформаційними системами;
- методи і засоби роботи з даними і знаннями, методи математичного, логіко-семантичного, об'єктного та імітаційного моделювання, технології системного, кластерного та факторного аналізу;
- проектування, реалізація, тестування, впровадження, супровід та експлуатація програмних засобів в комп'ютерних системах та мережах.
3. Практичні навички з предметної області
- здатність засвоєння нових знань, прогресивних технологій та різноманітних інновацій;
- здатність використовувати професійно-профільовані знання й практичні навички з фундаментальних дисциплін в процесах аналізу та створення комп’ютерних, комунікаційних, інформаційних та інших технічних систем;
- здатність застосовувати знання та розуміння для розв’язання якісних та кількісних задач;
- здатність розробляти та застосовувати методи математики, інформатики та інформаційних технологій і систем при розв'язанні задач у теоретичних та прикладних наукових дослідженнях, а також в промисловості, техніці, економіці, управлінні, організації інфраструктур;
- уміння створювати і застосовувати інформаційні комп'ютерні системи з інтегрованою інформацією, технології інформаційного і системного аналізу, відповідно до сучасних концепцій інженерії даних і знань, інформаційного моделювання для забезпечення ефективного функціонування організаційних структур;
- навички комп'ютерної інформаційної підтримки усіх видів робіт з інтегрованою інформацією: інформаційний аналіз, нагромадження, зображення та застосування знань, пошук закономірностей та тенденцій, моделювання інформаційних систем і процесів;
- здатність використовувати методології та технології проектування, застосування і супроводу програмних засобів аналізу та прийняття рішень, підтримка їхнього життєвого циклу, включаючи експертні та мультиагентні системи, системи керування базами даних і знань, мови опрацювання даних і знань, онтологічні системи, комп'ютерні та інформаційні мережі;
- навички письмової та усної презентації наукового та практичного матеріалу.
- методику викладання інформатики, методику виховної роботи (в тому числі методику роботи класного керівника, вихователя групи продовженого дня, виховної роботи в позашкільних закладах, профорієнтаційної роботи) інноваційні та інформаційно-комунікаційні технології навчання.
4. Практичні навички з предметної області
- Математичне моделювання складних науково-технічних задач
- Створення програм та програмних комплексів для ЕОМ
- Технології створення програмних комплексів
- Організація програмних випробувань, оцінка адекватності отриманих результатів
- Організація робіт по створенню програмного забезпечення
- Впровадження комп’ютерних інформаційних систем і технологій
- Розробка та імплементація ефективних форм і механізмів взаємодії користувачів з продуктами інформаційних технологій
- Удосконалення методів розробки, оцінки та впровадження інтерактивних комп’ютерних систем, які спрощують і полегшують взаємодію користувачів з програмним забезпеченням
- Навички тестування програмних засобів
5. Загальні уміння та навички
- Використовуючи основні досягнення української та світової культури, уміти аналізувати минулі й сучасні надбання культури, проблеми й тенденції розвитку України та світового суспільства
- Використовуючи знання основ психології, основ економічних теорії володіти засобами сучасного менеджменту з урахуванням особливостей міжособистісних відносин в трудовому колективі
- Навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та принаймні однією із поширених європейських мов
- Навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах
- Здатність застосовувати набуті знання на практиці
- Здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку
- Уміння організації власної діяльності та ефективного управління часом
Професійні профілі випускників
- бакалавр повинен мати високий рівень професійної підготовки, володіти широкою ерудицією і культурою;
- бакалавр зобов'язаний володіти високими громадянськими і моральними якостями, відповідально й творчо ставитись до дорученої справи;
- бакалавр повинен поєднувати широку фундаментальну наукову і практичну підготовку, досконало володіти своєю спеціальністю, безперервно поповнювати свої знання, розширювати суспільно-політичний кругозір, вміти на практиці застосувати принципи наукової організації праці, володіти передовими методами управління трудовими колективами.
Доступ до подальшого навчання
Бакалавр за напрямом 6.040302 Інформатика* має можливість продовжити навчання на другому циклі вищої освіти (рівень - спеціаліст) за спеціальністю «Мережеві технології та системне адміністрування», «Фізика», «Математика», «Економіка»
Положення про екзамени, оцінювання і оцінки
Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.
Вимоги до державної атестації
Підсумкова державна атестація проводиться у вигляді державного іспиту з інформатики та методики її навчання. Державний іспит має своєю метою з'ясування рівня підготовленості випускника для виконання професійних завдань, передбачених відповідними стандартами вищої освіти, і продовження освіти.
Порядок проведення і програма державного іспиту визначається вищим навчальним закладом на основі методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України.
Державний іспит проводиться як комплексна перевірка знань і умінь випускників з дисциплін, передбачених навчальним планом. Оцінюється якість виконання випускниками типових завдань діяльності.
- Вимоги до випуску
Завершена навчальна програма обсягом 240 кредитів, успішно складено державний іспит з інформатики та методики навчання інформатики
- Форма навчання Денна
- Директор програми Ткачук Галина Володимирівна – кандидат педагогічних наук, доцент
Структурно-логічна схема бакалаврату 6.040302 Інформатика
Галузь знань 0403 Системні науки та кібернетика
Напрям підготовки: 6.040302 Інформатика