секція з методики навчання хімії
- Деталі
- Опубліковано: 05 квітня 2021
Відповідно до рішення конкурсної галузевої комісії з методики навчання хімії до участі на науково-практичній конференції
запрошуються автори робіт, які набрали 180 і більше балів.
№ з/п | Шифр | Рецензент 1 | Рецензент 2 | Сума | Рецензії | |
1 | ДОСЛІД | 92 | 93 | 185 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
2 | Самонавчання хімії | 93 | 90 | 183 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
3 | Веб-квест | 90 | 91 | 181 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
4 | Хімія – це лакмусовий папірець | 85 | 82 | 167 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
5 | Індивідуальна траєкторія навчання хімії | 67 | 88 | 155 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
6 | Хімічна реакція | 67 | 84 | 151 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
7 | Платинум | 65 | 76 | 141 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
8 | Когнітивні вміння | 61 | 71 | 132 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
9 | ДПАСЛР ДДПУ | 60 | 70 | 130 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
10 | Візуалізація знань | 68 | 61 | 129 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
11 | Методика – наука | 63 | 57 | 120 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
12 | Проблемне навчання | 52 | 57 | 109 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
13 | Хімічна олімпіада | 46 | 41 | 87 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
секція з методики навчання біології
- Деталі
- Опубліковано: 05 квітня 2021
Відповідно до рішення конкурсної галузевої комісії з методики навчання біології до участі на науково-практичній конференції
запрошуються автори робіт, які набрали 182 і більше балів.
№ з/п |
Шифр |
Рецензент 1 |
Рецензент 2 |
Сума |
Рецензії |
|
1 |
95 |
91 |
186 |
|||
2 |
83 |
99 |
182 |
|||
3 |
85 |
97 |
182 |
|||
4 |
Мислення критичне |
89 |
89 |
178 |
||
5 |
Природа і освіта |
90 |
85 |
175 |
||
6 |
ОІВБДДПУ |
83 |
91 |
174 |
||
7 |
Сучасна освіта |
78 |
91 |
169 |
||
8 |
біологічні екскурсії |
82 |
87 |
169 |
||
9 |
Інноваційна думка |
76 |
74 |
150 |
||
10 |
Шкільний інтерактив |
68 |
69 |
137 |
||
11 |
Методичні аспекти |
53 |
49 |
102 |
||
12 |
Навчальні досягнення |
41 |
55 |
96 |
||
13 |
Педагогічний процес без уяви втрачає сенс |
33 |
35 |
68 |
секція з методики навчання географії
- Деталі
- Опубліковано: 05 квітня 2021
Відповідно до рішення конкурсної галузевої комісії з методики навчання географії до участі на науково-практичній конференції запрошуються автори робіт, які набрали 170 і більше балів.
№ з/п | Шифр | Рецензент 1 | Рецензент 2 | Сума | Рецензії | |
1 | Географія, творча активність | 96 | 94 | 190 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
2 | Емоційний інтелект | 93 | 92 | 185 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
3 | Конструктивні інновації | 87 | 87 | 174 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
4 | Нові інформаційні технології | 85 | 86 | 171 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
5 | Інтерактивні технології | 86 | 85 | 171 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
6 | Компетентнісні завдання | 79 | 85 | 164 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
7 | Інформаційно-комунікаційні технології | 79 | 81 | 160 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
8 | Методика навчання географії | 71 | 79 | 150 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
9 | «СНОМУМ УСОГ» | 75 | 68 | 143 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
10 | «Навчальна екскурсія» | 73 | 69 | 142 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
11 | Південно-західна скіфія | 68 | 70 | 138 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
12 | Чат-боти | 65 | 69 | 134 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
13 | Географія + НУШ | 67 | 66 | 133 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
14 | «Меридіан» | 63 | 70 | 133 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
15 | Екологізація | 65 | 67 | 132 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
16 | Географія Польщі | 64 | 61 | 125 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
секція з методики навчання природничих наук
- Деталі
- Опубліковано: 05 квітня 2021
Відповідно до рішення конкурсної галузевої комісії з методики навчання природничих наук до участі на науково-практичній конференції запрошуються автори робіт, які набрали 148 і більше балів.
№ з/п | Шифр | Рецензент 1 | Рецензент 2 | Сума | Рецензії | |
1 | M-learning | 86 | 91 | 177 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
2 | Навчаючи Учусь | 83 | 88 | 171 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
3 | Цифрова компетентність | 73 | 75 | 148 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
4 | Дієвість знань | 77 | 67 | 144 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
5 | Інформаційно-цифрові компетентності | 67 | 75 | 142 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
6 | Написано пером | 68 | 69 | 137 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
7 | Pryrodnychi nauky | 58 | 76 | 134 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
8 | Задачі з екологічним змістом | 66 | 56 | 122 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
9 | Формування мотивації | 65 | 48 | 113 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
10 | ТМНФА 4 | 51 | 53 | 104 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
11 | STEM-технології в освіті | 44 | 55 | 99 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
12 | STEM освіта | 45 | 54 | 99 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
13 | Темперамент особистості | 36 | 49 | 85 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |