Факультет фізики, математики та інформатики

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

ФАКУЛЬТЕТ ФІЗИКИ, МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ

Для вступників 2024

 Важлива інформація для вступників

 

ВСТУП-2024: ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ

 

секція з методики навчання хімії

Відповідно до рішення конкурсної галузевої комісії з методики навчання хімії до участі на науково-практичній конференції
запрошуються автори робіт, які набрали 180 і більше балів.

№ з/п Шифр Рецензент 1 Рецензент 2 Сума Рецензії
1  ДОСЛІД  92  93  185 Рецензія 1 Рецензія 2
2  Самонавчання хімії  93  90  183 Рецензія 1 Рецензія 2
3  Веб-квест  90  91  181 Рецензія 1 Рецензія 2
4  Хімія – це лакмусовий папірець  85  82  167 Рецензія 1 Рецензія 2
5  Індивідуальна траєкторія навчання хімії  67  88  155 Рецензія 1 Рецензія 2
6  Хімічна реакція  67  84  151 Рецензія 1 Рецензія 2
7  Платинум  65  76  141 Рецензія 1 Рецензія 2
8  Когнітивні вміння  61  71  132  Рецензія 1 Рецензія 2
9  ДПАСЛР ДДПУ  60  70  130 Рецензія 1 Рецензія 2
10  Візуалізація знань  68  61  129 Рецензія 1 Рецензія 2
11  Методика – наука  63  57  120 Рецензія 1 Рецензія 2
12  Проблемне навчання  52  57  109 Рецензія 1 Рецензія 2
13  Хімічна олімпіада  46  41  87 Рецензія 1 Рецензія 2

 

 

секція з методики навчання біології

Відповідно до рішення конкурсної галузевої комісії з методики навчання біології до участі на науково-практичній конференції
запрошуються автори робіт, які набрали 182 і більше балів.

№ з/п

Шифр

Рецензент 1

Рецензент 2

Сума

Рецензії

1

Технологія майстерня

 95

 91

 186

Рецензія 1

Рецензія 2

2

Біологічний креатив

 83

 99

 182

Рецензія 1

Рецензія 2

3

Знання – крихти щоденного досвіду

 85

 97

 182

Рецензія 1

Рецензія 2

4

Мислення критичне

 89

 89

 178

Рецензія 1

Рецензія 2

5

Природа і освіта

 90

 85

 175

Рецензія 1

Рецензія 2

6

ОІВБДДПУ

 83

 91

 174

Рецензія 1

Рецензія 2

7

Сучасна освіта

 78

 91

 169

Рецензія 1

Рецензія 2

8

біологічні екскурсії 

 82

 87

 169

Рецензія 1

Рецензія 2

9

Інноваційна думка

 76

 74

 150

Рецензія 1

Рецензія 2

10

Шкільний інтерактив

 68

 69

 137

Рецензія 1

Рецензія 2

11

Методичні аспекти

 53

 49

 102

Рецензія 1

Рецензія 2

12

Навчальні досягнення

 41

 55

 96

Рецензія 1

Рецензія 2

13

Педагогічний процес без уяви втрачає сенс

 33

 35

 68

Рецензія 1

Рецензія 2

 

 

 

 

секція з методики навчання географії

Відповідно до рішення конкурсної галузевої комісії з методики навчання географії до участі на науково-практичній конференції запрошуються автори робіт, які набрали 170 і більше балів.

№ з/п Шифр Рецензент 1 Рецензент 2 Сума Рецензії
1  Географія, творча активність  96  94  190  Рецензія 1 Рецензія 2
2  Емоційний інтелект  93  92  185 Рецензія 1 Рецензія 2
3  Конструктивні інновації  87  87  174 Рецензія 1 Рецензія 2
4  Нові інформаційні технології  85  86  171 Рецензія 1 Рецензія 2
5  Інтерактивні технології  86  85  171 Рецензія 1 Рецензія 2
6  Компетентнісні завдання  79  85  164 Рецензія 1 Рецензія 2
7  Інформаційно-комунікаційні технології  79  81  160 Рецензія 1 Рецензія 2
8  Методика навчання географії  71  79  150 Рецензія 1 Рецензія 2
9  «СНОМУМ УСОГ»  75  68   143 Рецензія 1 Рецензія 2
10  «Навчальна екскурсія»  73  69  142 Рецензія 1 Рецензія 2
11  Південно-західна скіфія  68  70  138 Рецензія 1 Рецензія 2
12  Чат-боти  65  69  134 Рецензія 1 Рецензія 2
13  Географія + НУШ  67  66  133  Рецензія 1 Рецензія 2
14  «Меридіан»  63  70  133 Рецензія 1 Рецензія 2
15  Екологізація  65  67  132 Рецензія 1 Рецензія 2
16  Географія Польщі  64  61  125 Рецензія 1 Рецензія 2

 

 

секція з методики навчання природничих наук

Відповідно до рішення конкурсної галузевої комісії з методики навчання природничих наук до участі на науково-практичній конференції запрошуються автори робіт, які набрали 148 і більше балів.

№ з/п Шифр Рецензент 1 Рецензент 2 Сума Рецензії
1 M-learning 86 91 177 Рецензія 1 Рецензія 2
2 Навчаючи Учусь 83 88 171 Рецензія 1 Рецензія 2
3 Цифрова компетентність 73 75 148 Рецензія 1 Рецензія 2
4 Дієвість знань 77 67 144 Рецензія 1 Рецензія 2
5 Інформаційно-цифрові компетентності 67 75 142 Рецензія 1 Рецензія 2
6 Написано пером 68 69  137 Рецензія 1 Рецензія 2
7  Pryrodnychi nauky 58 76 134 Рецензія 1 Рецензія 2
8 Задачі з екологічним змістом 66 56 122 Рецензія 1 Рецензія 2
9 Формування мотивації 65 48 113 Рецензія 1 Рецензія 2
10 ТМНФА 4 51 53 104 Рецензія 1 Рецензія 2
11 STEM-технології в освіті 44 55 99 Рецензія 1 Рецензія 2
12 STEM освіта 45 54 99 Рецензія 1 Рецензія 2
13 Темперамент особистості 36 49 85 Рецензія 1 Рецензія 2