Освітній ступінь «молодший бакалавр»
- Деталі
- Опубліковано: 01 вересня 2021
№ з/п | Назва дисципліни | Семестр | Форма контролю |
1 | Технології корекційної роботи з дітьми з порушеннями мовлення | 3 | залік |
Психолого-педагогічний супровід учнів з розладами спектру аутизму | |||
Основи корекційної роботи з основами інклюзивного навчання | |||
Дисципліна з іншої освітньої програми | |||
2 | Організація навчання природничих наук з учнями із помірними інтелектуальними порушеннями | 3 | екзамен |
Технології навчання природничих наук в інклюзивному класі | |||
Методика організації позаурочної роботи з природничих наук в інклюзивному класі | |||
Дисципліна з іншої освітньої програми | |||
3 | Сучасні освітні технології навчання природничих наук | 3 | екзамен |
Основи STEM-освіти | |||
Організація освітнього процесу з фізики на засадах інтеграції | |||
Дисципліна з іншої освітньої програми | |||
4 | Методика і техніка навчання фізичного експерименту | 3 | залік |
Демонстраційний фізичний експеримент | |||
Інформаційно-комунікаційні технології на уроках фізики | |||
Дисципліна з іншої освітньої програми | |||
5 | Методика шкільного хімічного експерименту | 4 | залік |
Методика і техніка хімічного експерименту | |||
Комп’ютерні технології в хімії | |||
Дисципліна з іншої освітньої програми | |||
6 | Основи біологічних досліджень | 4 | залік |
Інформаційно-комунікаційні технології на уроках біології | |||
Техніка і методики біологічних досліджень у школі | |||
Дисципліна з іншої освітньої програми | |||
7 | Розвиток критичного мислення на засадах інтеграції | 4 | залік |
Сучасні освіті тенденції критичного мислення | |||
Дисципліна з іншої освітньої програми |