міжкафедральний науково-практичний семінар «Практична медіаграмотність: міжнародний досвід та українські перспективи»
- Деталі
- Опубліковано: 21 лютого 2020
Науково-методичні засади впровадження медіаосвіти в систему роботи закладів освіти з метою підготовки педагогічних кадрів для впровадження медіаосвіти в освітній процес на базі кафедри інформатики і інформаційно-комунікаційних технологій відбувся міжкафедральний науково-практичний семінар «Практична медіаграмотність: міжнародний досвід та українські перспективи»
Учасники ознайомилися з моделями практичної медіаосвіти та медіаграмотності, які зможуть бути імплементовані у викладання різних дисциплін.
У межах семінару організатори допомогли зрозуміти як інтегрувати технології медіаграмотності у викладанні інших дисциплін, як формувати медіаімунітет, критичне мислення та здатність до медіа творчості.
Про Концепцію впровадження медіаосвіти в Україні та все, що потрібно знати про всеукраїнський експеримент із впровадження медіаосвіти детально розповіла викладач кафедри інформатики і ІКТ – Яна Ярошик. А вивченням міжнародного досвіду впровадження медіаосвіти в освітній процес поділилась завідувач кафедри інформатики і ІКТ – Марія Медведєва.
Українське суспільство потребує розширення доступу до навичок формування медійної та інформаційної грамотності в умовах пропагандистсько-психологічних війн. Освітні заклади є саме тими інституціями, які мають всі можливості для того, щоб долучитись до формування медіаграмотного споживача, такого який вміє знаходити потрібну інформацію і переконуватися в її достовірності; знає як відокремлювати пропаганду від фактів і фільтрувати інформацію в ситуаціях конфлікту; як розпізнавати маніпуляцію.
Сьогодні як для тих, хто навчає так і для тих, хто навчається важливим стає набуття інформаційної та медійної грамотності, певних навичок пов’язаних з роботою в інформаційному та медіапросторі.