Факультет фізики, математики та інформатики

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

ФАКУЛЬТЕТ ФІЗИКИ, МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ

лекція-диспут «Суть та класифікація технологій інтерактивного навчання»

Відбулося чергове інноваційне заняття з дисципліни «Інноваційні технології в шкільному курсі математики», яка розроблялася в рамках виконання міжнародного грантового проекту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) – №586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP, що діє в рамках програми ЄС Еразмус + КА2 - Розвиток потенціалу вищої освіти.

Заняття проходило у формі лекції-диспуту на тему «Суть та класифікація технологій інтерактивного навчання», що сприяло жвавому обміну думками та колективному обговоренню питань. Заняття проходило на базі новоствореного Центру новітніх освітніх технологій «USPU Ecosystem» за участі трьох викладачів, а саме декана факультету, професора кафедри вищої математики та методики навчання математики Тетяни Махомети, професора кафедри вищої математики та методики навчання математики Тетяни Годованюк та доцента цієї ж кафедри Ірини Тягай.

Лекція-диспут сприяла поглибленню та розширенню кругозору щодо інтерактивного навчання, розвитку активного, творчого ставлення студентів до своїх обов’язків, розвитку логічного мислення. Студенти мали змогу порівняти особливості традиційного та інтерактивного навчання, розглянути його види та принципи тощо. Обговоривши значну кількість технологій інтерактивного навчання та з’ясувавши на якому етапі уроку варто впроваджувати ту чи іншу технологію, студенти мали змогу побути в ролі учнів під час технології «Кластер».

Дякуємо усім учасникам освітнього процесу за активність під час заняття!

 

Ви тут: Головна Новини та події лекція-диспут «Суть та класифікація технологій інтерактивного навчання»