Математика (1 рік 10 місяців)
- Деталі
- Останнє оновлення: 03 жовтня 2017
Галузь знань: 01 Освіта
Спеціальність: 01404 Середня освіта (Математика)
Професійна кваліфікація: Викладач математики.
Додаткова кваліфікація - вчитель фізики і астрономії або інформатики.
Рівень кваліфікації: магістр (другий цикл вищої освіти).
Спеціальні вимоги до зарахування: немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу.
Спеціальні положення про визнання попереднього навчання
термін навчання – 1 рік і 10 місяців на основі базової вищої освіти за освітнім рівнем „бакалавр” з напряму підготовки 014.04 Середня освіта (Математика) або на базі ОКР «Спеціаліст»
Профіль програми
Магістр, викладач математики повинен володіти знаннями і навичками, які необхідні для організації навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах І-ІІІ рівнів акредитації
Він повинен розуміти закономірності суспільно-політичного та економічного розвитку України у світовому співтоваристві, усвідомлювати свою професійну і соціальну роль у цих процесах.
Висока професійна підготовка випускника магістратури виявляється в досконалому знанні обраного предмету, у здатності до постійної роботи над підвищенням фахового рівня, у сформованій потребі займатися науковою роботою, в умінні позитивно впливати на формування інтелекту та духовно-емоційної сфери студентів (учнів).
Загальний обсяг навчальної програми – 120 кредитів ЄКТС.
Ключові результати навчання
Знання з предметної області
Студенти отримують ґрунтовні знання з гуманітарних та соціально-економічних дисциплін, природничо-наукових та професійно-орієнтованих дисциплін, викладання яких зорієнтоване на можливість практичного застосування отриманих теоретичних знань.
- Основи загальнотеоретичних дисциплін необхідні для розв'язання педагогічних, науково-методичних і організаційно-управлінських завдань.
- Дисципліни циклу соціально-гуманітарної підготовки: соціологія освіти основи підприємництва і економіка освіти.
- Знання дисципліни циклу природничо-наукової підготовки: вибрані питання вищої математики, вибрані питання прикладної математики і механіки.
- Знання основних математичних структур.
- Володіння методами сучасної математики.
- Математичні методи аналізу та опису процесів та систем.
- Методику викладання математичних дисциплін, методику виховної роботи, інноваційні та інформаційно-комунікаційні технології навчання.
- Історію розвитку математики в системі природничо-наукових знань.
- Взаємозв'язок математики з іншими науками, їх роль в прискоренні темпів науково-технічного прогресу; історію визначних винаходів і відкриттів в області техніки, пов'язаних з використанням математичних законів.
- Вплив теоретичних знань в області математики на зміни в технології виробництва і перебудові виробничих циклів.
- Зміст і принципи організації вищої освіти у профільних (математичних) і непрофільних ВНЗ, навчальні програми і підручники з математичних дисциплін.
- Засоби навчання і їх дидактичні можливості.
- Основні напрямки і перспективи розвитку вищої освіти та педагогічної науки в Україні.
- Принципи і прийоми збору, систематизації, узагальнення і використання інформації, проведення наукових досліджень і методичної роботи із спеціальності, підготовки інформаційних і науково-методичних матеріалів.
Когнітивні уміння та навички з предметної області
- вміти аналізувати з наукової точки зору соціально-економічні, соціально-педагогічні та соціально-психологічні проблеми та процеси, використовувати методи цих наук у різних видах професійної діяльності;
- розуміти можливості сучасних наукових методів пізнання природи, суспільства, соціуму, їх особливості й володіти ними на рівні, необхідному для вирішення науково-дослідних завдань та проблем діяльності фахівця математики;
- бути здатним продовжувати навчання та здійснювати професійну діяльність в іншомовному середовищі;
- володіти культурою мислення, його загальними законами і вкладати їх у власну науково-дослідницьку діяльність; вміти на науковій основі організовувати свою діяльність;
- володіти комп’ютерними методами аналізу та обробки інформації і використовувати ці результати у професійній діяльності;
- бути спроможним в умовах розвитку науки й мінливої психолого-педагогічної практики до переоцінки накопиченого досвіду, аналізу своїх можливостей, вміти набувати нові знання, використовувати новітні технології;
- бути здатним до проективної діяльності і на основі наукового підходу вміти будувати та використовувати прогностичні моделі для опису результатів кількісного та якісного аналізу соціально-педагогічних явищ та процесів;
- знати методологічні та методичні основи проведення наукових досліджень і науково-методичної роботи.
Практичні навички з предметної області
- Вибір, використання раціональних алгоритмів, методів, прийомів та способів розв’язування математичних задач.
- Побудова математичних моделей методами функціонального аналізу.
- Використання засобів інформаційних технологій для розв’язування математичних задач і в педагогічній діяльності.
- Володіння сучасними технологіями розробки програмного забезпечення та програмної реалізації чисельних алгоритмів.
- Володіння сучасними підходами до проведення навчальних занять (Проведення лекцій та практичних занять з математичних дисциплін
- Володіння технологіями проведення виховних заходів.
- Розробка і використання дидактичних засобів.
- Вміння проведення психолого-педагогічних і методичних досліджень, оформлення їх результатів
- Вміння планування (проектування) наукової та навчально-виховної роботи.
- Вміння використовувати державні документи з питань виховання підростаючого покоління та розвитку освіти, зокрема математичної, у професійно значущій діяльності, у роботі методичних служб.
- Володіння методиками психолого-педагогічної діагностики розвитку різних категорій учнів і студентів, методами освітньо-виховної роботи в соціумі, способами організації просвітницької, профілактичної та корекційної роботи з учнями та студентами у різноманітних соціальних інститутах та використовувати результати у науково-дослідницькій діяльності.
- Володіння прийомами і методами математичної науки.
- Вміння прогнозувати результати професійної діяльності.
- Сприяння формуванню в студентів (учнів) уявлень про сучасний математичний апарат в природничих науках, інженерних та економічних дослідженнях, розвивати у них інтерес до вивчення математики і суміжних наук, організовувати індивідуальні заняття з студентами, учнями за ускладненими програмами;
- Вивчення, аналіз, узагальнення та поширення передового педагогічного досвід, систематично підвищувати свою професійну кваліфікацію;
- Здійснення наукових досліджень та впровадження їх результатів в практику, володіння навичками користування сучасними науковими технологіями обробки та оформлення результатів наукових досліджень.
Загальні уміння та навички
– Використовуючи основні досягнення української та світової культури, уміти аналізувати минулі й сучасні надбання культури, проблеми й тенденції розвитку України та світового суспільства
– Використовуючи знання основ психології, основ економічних теорії володіти засобами сучасного менеджменту з урахуванням особливостей міжособистісних відносин в трудовому колективі
– Навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та принаймні однією із поширених європейських мов
– Навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах
– Здатність застосовувати набуті знання на практиці
– Здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку
– Уміння організації власної діяльності та ефективного управління часом
– Знати закономірності суспільно-політичного та економічного розвитку України у світовому співтоваристві, усвідомлювати свою професійну і соціальну роль у цих процесах;
– Аналізувати з наукових позицій соціально-педагогічні процеси в країні та за її межами, вільно знаходити іншомовну інформацію, необхідну для організації та проектування професійної та науково-дослідницької діяльності;
– Знати історію гуманізації освіти та виховання, історію української математичної науки та її вклад у світову науку;
– Володіти власною позицією в оцінці соціально-педагогічних процесів та подій на підставі історичного контексту їх розвитку, бути здатним до діалогу як засобу ставлення до культури особистості та культури суспільства;
– Вміти використовувати знання іноземної мови для вивчення наукової літератури з проблем математики, педагогіки та продуктивно використовувати у професійному спілкуванні з іноземними колегами, спеціалістами із суміжних наук.
Професійні профілі випускників
Об’єктами професійної діяльності магістра педагогічної освіти є: вищі навчальні заклади (університети, інститути, коледжі), середній навчальний заклад; науково-дослідні інститути, центри, лабораторії; установи освіти різних типів як державних, так і приватних; органи управління освіти.
Підготовка магістра проводиться для педагогічної, навчально-виховної, науково-методичної і організаційно-управлінської діяльності в системі загальної і вищої (спеціальної) математичної освіти.
Магістр педагогічної освіти, викладач математики може викладати математичні дисципліни, математику (а також фізику і астрономію або інформатику - при одержанні додаткової кваліфікації) у вищих навчальних закладах І-ІІІ рівнів акредитації, а також у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів.
Магістр педагогічної освіти відповідно до фундаментальної та спеціальної підготовки може виконувати такі види професійної діяльності:
- науково-дослідницьку;
- управлінську;
- діагностичну та консультативно-корекційну;
- освітню;
- методичну;
- прогностичну;
- виховну.
Магістр педагогічної освіти включається у такі види наукових досліджень:
1) cоціально-педагогічні та навчально-методичні основи формування математичної освіти;
2) багатоступенева підготовка спеціалістів-математиків;
3) розробка програм нових технологій навчання, участь у широкомасштабному експерименті з їх апробацією;
4) проблеми розвитку творчо обдарованих суб’єктів навчання;
5) профорієнтаційна робота;
6) індивід і група; психологічні та педагогічні умови розвитку продуктивних стосунків між ними; відновлення нормального психологічного клімату в колективі;
7) управління групами різного рівня розвитку;
8) соціально-психологічний та педагогічний тренінг.
Положення про екзамени, оцінювання і оцінки
Положення про магістратуру у вищому навчальному закладі.
Вимоги до державної атестації
– Підсумкова державна атестація проводиться у вигляді захисту магістерської роботи. Захист кваліфікаційної роботи має своєю метою з‘ясування рівня підготовленості випускника для виконання професійних завдань, передбачених відповідними вимогами вищої освіти, і продовження освіти.
– Порядок підготовки і захисту магістерської роботи визначається вищим навчальним закладом на основі методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України.
Вимоги до випуску
Завершена навчальна програма обсягом 90 кредитів, успішно складено державний іспит з додаткової спеціалізації та методики її викладання та успішний захист кваліфікаційної роботи на засіданні Державної екзаменаційної комісії.
Форма навчання:
Денна. Заочна.
Директор програми
Кіпніс Леонід Абрамович - доктор фізико-математичних наук, професор.
Структурно-логічна схема дисциплін
Напрям підготовки: 6.040201 МАТЕМАТИКА
Математика (1 рік 5 місяців)
- Деталі
- Останнє оновлення: 03 жовтня 2017
Галузь знань: 01 Освіта
Спеціальність: 01404 Середня освіта (Математика)
Професійна кваліфікація:
1) Вчитель математики. Вчитель фізики та астрономії;
2) Вчитель математики. Вчитель інформатики.
Додаткова кваліфікація - вчитель фізики і астрономії або інформатики.
Рівень кваліфікації: магістр (другий цикл вищої освіти).
Спеціальні вимоги до зарахування: немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу.
Спеціальні положення про визнання попереднього навчання
термін навчання – 1 рік і 5 місяців на основі базової вищої освіти за освітнім рівнем „бакалавр” з напряму підготовки 014.04 Середня освіта (Математика)
Профіль програми
Магістр, викладач математики повинен володіти знаннями і навичками, які необхідні для організації навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах І-ІІІ рівнів акредитації
Він повинен розуміти закономірності суспільно-політичного та економічного розвитку України у світовому співтоваристві, усвідомлювати свою професійну і соціальну роль у цих процесах.
Висока професійна підготовка випускника магістратури виявляється в досконалому знанні обраного предмету, у здатності до постійної роботи над підвищенням фахового рівня, у сформованій потребі займатися науковою роботою, в умінні позитивно впливати на формування інтелекту та духовно-емоційної сфери студентів (учнів).
Загальний обсяг навчальної програми – 90 кредитів ЄКТС.
Ключові результати навчання
Знання з предметної області
Студенти отримують ґрунтовні знання з гуманітарних та соціально-економічних дисциплін, природничо-наукових та професійно-орієнтованих дисциплін, викладання яких зорієнтоване на можливість практичного застосування отриманих теоретичних знань.
- Основи загальнотеоретичних дисциплін необхідні для розв'язання педагогічних, науково-методичних і організаційно-управлінських завдань.
- Дисципліни циклу соціально-гуманітарної підготовки: соціологія освіти основи підприємництва і економіка освіти.
- Знання дисципліни циклу природничо-наукової підготовки: вибрані питання вищої математики, вибрані питання прикладної математики і механіки.
- Знання основних математичних структур.
- Володіння методами сучасної математики.
- Математичні методи аналізу та опису процесів та систем.
- Методику викладання математичних дисциплін, методику виховної роботи, інноваційні та інформаційно-комунікаційні технології навчання.
- Історію розвитку математики в системі природничо-наукових знань.
- Взаємозв'язок математики з іншими науками, їх роль в прискоренні темпів науково-технічного прогресу; історію визначних винаходів і відкриттів в області техніки, пов'язаних з використанням математичних законів.
- Вплив теоретичних знань в області математики на зміни в технології виробництва і перебудові виробничих циклів.
- Зміст і принципи організації вищої освіти у профільних (математичних) і непрофільних ВНЗ, навчальні програми і підручники з математичних дисциплін.
- Засоби навчання і їх дидактичні можливості.
- Основні напрямки і перспективи розвитку вищої освіти та педагогічної науки в Україні.
- Принципи і прийоми збору, систематизації, узагальнення і використання інформації, проведення наукових досліджень і методичної роботи із спеціальності, підготовки інформаційних і науково-методичних матеріалів.
Когнітивні уміння та навички з предметної області
- вміти аналізувати з наукової точки зору соціально-економічні, соціально-педагогічні та соціально-психологічні проблеми та процеси, використовувати методи цих наук у різних видах професійної діяльності;
- розуміти можливості сучасних наукових методів пізнання природи, суспільства, соціуму, їх особливості й володіти ними на рівні, необхідному для вирішення науково-дослідних завдань та проблем діяльності фахівця математики;
- бути здатним продовжувати навчання та здійснювати професійну діяльність в іншомовному середовищі;
- володіти культурою мислення, його загальними законами і вкладати їх у власну науково-дослідницьку діяльність; вміти на науковій основі організовувати свою діяльність;
- володіти комп’ютерними методами аналізу та обробки інформації і використовувати ці результати у професійній діяльності;
- бути спроможним в умовах розвитку науки й мінливої психолого-педагогічної практики до переоцінки накопиченого досвіду, аналізу своїх можливостей, вміти набувати нові знання, використовувати новітні технології;
- бути здатним до проективної діяльності і на основі наукового підходу вміти будувати та використовувати прогностичні моделі для опису результатів кількісного та якісного аналізу соціально-педагогічних явищ та процесів;
- знати методологічні та методичні основи проведення наукових досліджень і науково-методичної роботи.
Практичні навички з предметної області
- Вибір, використання раціональних алгоритмів, методів, прийомів та способів розв’язування математичних задач.
- Побудова математичних моделей методами функціонального аналізу.
- Використання засобів інформаційних технологій для розв’язування математичних задач і в педагогічній діяльності.
- Володіння сучасними технологіями розробки програмного забезпечення та програмної реалізації чисельних алгоритмів.
- Володіння сучасними підходами до проведення навчальних занять (Проведення лекцій та практичних занять з математичних дисциплін
- Володіння технологіями проведення виховних заходів.
- Розробка і використання дидактичних засобів.
- Вміння проведення психолого-педагогічних і методичних досліджень, оформлення їх результатів
- Вміння планування (проектування) наукової та навчально-виховної роботи.
- Вміння використовувати державні документи з питань виховання підростаючого покоління та розвитку освіти, зокрема математичної, у професійно значущій діяльності, у роботі методичних служб.
- Володіння методиками психолого-педагогічної діагностики розвитку різних категорій учнів і студентів, методами освітньо-виховної роботи в соціумі, способами організації просвітницької, профілактичної та корекційної роботи з учнями та студентами у різноманітних соціальних інститутах та використовувати результати у науково-дослідницькій діяльності.
- Володіння прийомами і методами математичної науки.
- Вміння прогнозувати результати професійної діяльності.
- Сприяння формуванню в студентів (учнів) уявлень про сучасний математичний апарат в природничих науках, інженерних та економічних дослідженнях, розвивати у них інтерес до вивчення математики і суміжних наук, організовувати індивідуальні заняття з студентами, учнями за ускладненими програмами;
- Вивчення, аналіз, узагальнення та поширення передового педагогічного досвід, систематично підвищувати свою професійну кваліфікацію;
- Здійснення наукових досліджень та впровадження їх результатів в практику, володіння навичками користування сучасними науковими технологіями обробки та оформлення результатів наукових досліджень.
Загальні уміння та навички
– Використовуючи основні досягнення української та світової культури, уміти аналізувати минулі й сучасні надбання культури, проблеми й тенденції розвитку України та світового суспільства
– Використовуючи знання основ психології, основ економічних теорії володіти засобами сучасного менеджменту з урахуванням особливостей міжособистісних відносин в трудовому колективі
– Навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та принаймні однією із поширених європейських мов
– Навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах
– Здатність застосовувати набуті знання на практиці
– Здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку
– Уміння організації власної діяльності та ефективного управління часом
– Знати закономірності суспільно-політичного та економічного розвитку України у світовому співтоваристві, усвідомлювати свою професійну і соціальну роль у цих процесах;
– Аналізувати з наукових позицій соціально-педагогічні процеси в країні та за її межами, вільно знаходити іншомовну інформацію, необхідну для організації та проектування професійної та науково-дослідницької діяльності;
– Знати історію гуманізації освіти та виховання, історію української математичної науки та її вклад у світову науку;
– Володіти власною позицією в оцінці соціально-педагогічних процесів та подій на підставі історичного контексту їх розвитку, бути здатним до діалогу як засобу ставлення до культури особистості та культури суспільства;
– Вміти використовувати знання іноземної мови для вивчення наукової літератури з проблем математики, педагогіки та продуктивно використовувати у професійному спілкуванні з іноземними колегами, спеціалістами із суміжних наук.
Професійні профілі випускників
Об’єктами професійної діяльності магістра педагогічної освіти є: вищі навчальні заклади (університети, інститути, коледжі), середній навчальний заклад; науково-дослідні інститути, центри, лабораторії; установи освіти різних типів як державних, так і приватних; органи управління освіти.
Підготовка магістра проводиться для педагогічної, навчально-виховної, науково-методичної і організаційно-управлінської діяльності в системі загальної і вищої (спеціальної) математичної освіти.
Магістр педагогічної освіти, викладач математики може викладати математичні дисципліни, математику (а також фізику і астрономію або інформатику - при одержанні додаткової кваліфікації) у вищих навчальних закладах І-ІІІ рівнів акредитації, а також у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів.
Магістр педагогічної освіти відповідно до фундаментальної та спеціальної підготовки може виконувати такі види професійної діяльності:
- науково-дослідницьку;
- управлінську;
- діагностичну та консультативно-корекційну;
- освітню;
- методичну;
- прогностичну;
- виховну.
Магістр педагогічної освіти включається у такі види наукових досліджень:
1) cоціально-педагогічні та навчально-методичні основи формування математичної освіти;
2) багатоступенева підготовка спеціалістів-математиків;
3) розробка програм нових технологій навчання, участь у широкомасштабному експерименті з їх апробацією;
4) проблеми розвитку творчо обдарованих суб’єктів навчання;
5) профорієнтаційна робота;
6) індивід і група; психологічні та педагогічні умови розвитку продуктивних стосунків між ними; відновлення нормального психологічного клімату в колективі;
7) управління групами різного рівня розвитку;
8) соціально-психологічний та педагогічний тренінг.
Положення про екзамени, оцінювання і оцінки
Положення про магістратуру у вищому навчальному закладі.
Вимоги до державної атестації
– Підсумкова державна атестація проводиться у вигляді захисту магістерської роботи. Захист кваліфікаційної роботи має своєю метою з‘ясування рівня підготовленості випускника для виконання професійних завдань, передбачених відповідними вимогами вищої освіти, і продовження освіти.
– Порядок підготовки і захисту магістерської роботи визначається вищим навчальним закладом на основі методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України.
Вимоги до випуску
Завершена навчальна програма обсягом 90 кредитів, успішно складено державний іспит з додаткової спеціалізації та методики її викладання та успішний захист кваліфікаційної роботи на засіданні Державної екзаменаційної комісії.
Форма навчання:
Денна. Заочна.
Директор програми
Кіпніс Леонід Абрамович - доктор фізико-математичних наук, професор.
Структурно-логічна схема дисциплін
Напрям підготовки: 6.040201 МАТЕМАТИКА
Інформатика
- Деталі
- Останнє оновлення: 03 жовтня 2017
Напрям підготовки 6.040302 "Інформатика"
- Кваліфікація, що присвоюється: вчитель інформатики.
- Рівень кваліфікації: бакалавр (перший цикл вищої освіти).
- Спеціальні вимоги до зарахування: немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу.
- Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного) Немає.
Профіль програми:
Бакалавр, вчитель інформатики повинен володіти знаннями і навичками, які необхідні для організації навчально-виховного процесу у загально-освітніх навчальних закладах І-ІІ ступенів
Він повинен розуміти закономірності суспільно-політичного та економічного розвитку України у світовому співтоваристві, усвідомлювати свою професійну і соціальну роль у цих процесах.
Висока професійна підготовка випускника виявляється в досконалому знанні обраного предмету, у здатності до постійної роботи над підвищенням фахового рівня, в умінні позитивно впливати на формування інтелекту та духовно-емоційної сфери учнів.
Загальний обсяг навчальної програми – 240 кредитів ЄКТС, в т.ч.: модулі циклу гуманітарної та соціально-економічної підготовки – 18 кр., модулі циклу дисциплін природничо-наукової підготовки - 49 кр., модулі циклу дисциплін загально-професійної підготовки - 28 кр., модулі дисциплін професійної і практичної підготовки – 105,5 кр. та модулі вибіркових навчальних дисциплін – 33,5 кр.
Ключові результати навчання
1. Загальнонаукові знання, вміння та навички:
- мати базові уявлення про основи філософії, психології, педагогіки, що сприяють розвитку загальної культури і соціалізації особистості, схильності до естетичних цінностей;
- володіти знаннями вітчизняної історії, економіки і права, розуміння причинно–наслідкових зв’язків розвитку суспільства та уміння їх використовувати в професійній і соціальній діяльності;
- мати базові знання фундаментальних розділів математики, в обсязі, необхідному для володіння математичним апаратом відповідної галузі знань, здатність використовувати математичні методи в обраній професії;
- володіти знаннями в галузі інформатики та сучасних інформаційних технологій;
- володіти основами методів та технологій системного аналізу;
- мати здатність розв'язувати математичні, фізичні, технічні та економічні задачі;
- мати здатність використовувати можливості технічного та програмного забезпечення для вирішення науково-технічних та прикладних задач.
2. Знання з предметної області:
- методології розроблення та застосування інформаційних комп'ютерних систем і технологій аналітичного та управлінського характеру, орієнтованих на формування і прийняття рішень, інструментальні засоби створення і підтримки таких систем;
- узагальнені та спеціалізовані мови програмування;
- основні принципи та алгоритми обробки інформації, сучасні інформаційні технології, теорія алгоритмів та математична логіка;
- сучасні методи математичного моделювання в науці, техніці, промисловості, моделювання та дослідження технічних, економічних, екологічних та соціальних систем;
- проведення обчислювальних експериментів із використанням комп’ютерної техніки, сучасних інформаційних технологій;
- основи теорії оптимального керування та застосовувати методи оптимізації для розв'язування задач математичного програмування, методи прийняття рішень в організаційних системах;
- базові уявлення про архітектуру сучасних обчислювальних систем, інформаційних і комп'ютерних мереж;
- системне та прикладне програмне забезпечення управління базами даних та інформаційними системами;
- методи і засоби роботи з даними і знаннями, методи математичного, логіко-семантичного, об'єктного та імітаційного моделювання, технології системного, кластерного та факторного аналізу;
- проектування, реалізація, тестування, впровадження, супровід та експлуатація програмних засобів в комп'ютерних системах та мережах.
3. Практичні навички з предметної області
- здатність засвоєння нових знань, прогресивних технологій та різноманітних інновацій;
- здатність використовувати професійно-профільовані знання й практичні навички з фундаментальних дисциплін в процесах аналізу та створення комп’ютерних, комунікаційних, інформаційних та інших технічних систем;
- здатність застосовувати знання та розуміння для розв’язання якісних та кількісних задач;
- здатність розробляти та застосовувати методи математики, інформатики та інформаційних технологій і систем при розв'язанні задач у теоретичних та прикладних наукових дослідженнях, а також в промисловості, техніці, економіці, управлінні, організації інфраструктур;
- уміння створювати і застосовувати інформаційні комп'ютерні системи з інтегрованою інформацією, технології інформаційного і системного аналізу, відповідно до сучасних концепцій інженерії даних і знань, інформаційного моделювання для забезпечення ефективного функціонування організаційних структур;
- навички комп'ютерної інформаційної підтримки усіх видів робіт з інтегрованою інформацією: інформаційний аналіз, нагромадження, зображення та застосування знань, пошук закономірностей та тенденцій, моделювання інформаційних систем і процесів;
- здатність використовувати методології та технології проектування, застосування і супроводу програмних засобів аналізу та прийняття рішень, підтримка їхнього життєвого циклу, включаючи експертні та мультиагентні системи, системи керування базами даних і знань, мови опрацювання даних і знань, онтологічні системи, комп'ютерні та інформаційні мережі;
- навички письмової та усної презентації наукового та практичного матеріалу.
- методику викладання інформатики, методику виховної роботи (в тому числі методику роботи класного керівника, вихователя групи продовженого дня, виховної роботи в позашкільних закладах, профорієнтаційної роботи) інноваційні та інформаційно-комунікаційні технології навчання.
4. Практичні навички з предметної області
- Математичне моделювання складних науково-технічних задач
- Створення програм та програмних комплексів для ЕОМ
- Технології створення програмних комплексів
- Організація програмних випробувань, оцінка адекватності отриманих результатів
- Організація робіт по створенню програмного забезпечення
- Впровадження комп’ютерних інформаційних систем і технологій
- Розробка та імплементація ефективних форм і механізмів взаємодії користувачів з продуктами інформаційних технологій
- Удосконалення методів розробки, оцінки та впровадження інтерактивних комп’ютерних систем, які спрощують і полегшують взаємодію користувачів з програмним забезпеченням
- Навички тестування програмних засобів
5. Загальні уміння та навички
- Використовуючи основні досягнення української та світової культури, уміти аналізувати минулі й сучасні надбання культури, проблеми й тенденції розвитку України та світового суспільства
- Використовуючи знання основ психології, основ економічних теорії володіти засобами сучасного менеджменту з урахуванням особливостей міжособистісних відносин в трудовому колективі
- Навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та принаймні однією із поширених європейських мов
- Навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах
- Здатність застосовувати набуті знання на практиці
- Здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку
- Уміння організації власної діяльності та ефективного управління часом
Професійні профілі випускників
- бакалавр повинен мати високий рівень професійної підготовки, володіти широкою ерудицією і культурою;
- бакалавр зобов'язаний володіти високими громадянськими і моральними якостями, відповідально й творчо ставитись до дорученої справи;
- бакалавр повинен поєднувати широку фундаментальну наукову і практичну підготовку, досконало володіти своєю спеціальністю, безперервно поповнювати свої знання, розширювати суспільно-політичний кругозір, вміти на практиці застосувати принципи наукової організації праці, володіти передовими методами управління трудовими колективами.
Доступ до подальшого навчання
Бакалавр за напрямом 6.040302 Інформатика* має можливість продовжити навчання на другому циклі вищої освіти (рівень - спеціаліст) за спеціальністю «Мережеві технології та системне адміністрування», «Фізика», «Математика», «Економіка»
Положення про екзамени, оцінювання і оцінки
Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.
Вимоги до державної атестації
Підсумкова державна атестація проводиться у вигляді державного іспиту з інформатики та методики її навчання. Державний іспит має своєю метою з'ясування рівня підготовленості випускника для виконання професійних завдань, передбачених відповідними стандартами вищої освіти, і продовження освіти.
Порядок проведення і програма державного іспиту визначається вищим навчальним закладом на основі методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України.
Державний іспит проводиться як комплексна перевірка знань і умінь випускників з дисциплін, передбачених навчальним планом. Оцінюється якість виконання випускниками типових завдань діяльності.
- Вимоги до випуску
Завершена навчальна програма обсягом 240 кредитів, успішно складено державний іспит з інформатики та методики навчання інформатики
- Форма навчання Денна
- Директор програми Ткачук Галина Володимирівна – кандидат педагогічних наук, доцент
Структурно-логічна схема бакалаврату 6.040302 Інформатика
Галузь знань 0403 Системні науки та кібернетика
Напрям підготовки: 6.040302 Інформатика
Фізика (за напрямами)
- Деталі
- Останнє оновлення: 03 жовтня 2017
Спеціальність: 8.04020301 Фізика (за напрямами)*
Кваліфікація, що присвоюється: фізик, викладач фізики, вчитель фізики і астрономії.
Додаткова кваліфікація: вчитель математики або інформатики
Рівень кваліфікації: магістр.
Спеціальні вимоги до зарахування:
Кандидати, які завершили навчання в університеті за програмами підготовки бакалаврів у поточному році, подають до відбіркової комісії заяви на ім'я ректора університету з проханням перевести їх на навчання за обраними магістерськими програмами. До заяви вони додають засвідчену копію диплома бакалавра. Заяви реєструє секретар відбіркової комісії. Відбіркова комісія вивчає особові справи кандидатів на навчання і встановлює рейтинг кожного з них, який враховує успішність навчання за попередньою освітньо-професійною програмою, наукові здобутки, участь у студентських олімпіадах і конкурсах тощо. Виходячи з рейтингу кандидатів, обсяг державного замовлення і ліцензованого обсягу підготовки, відбіркова комісія подає ректору університету на затвердження пропозиції щодо кандидатур для переведення для навчання за магістерськими програмами. Особи, яким відмовлено у переведенні до магістратури на місця державного замовлення, за бажанням можуть бути зарахованими на навчання в магістратурі на контрактній основі.
Кандидати, що мають диплом спеціаліста про вищу освіту із відповідної спеціальності, можуть вступити на навчання в магістратурі на контрактній основі. Для цього вони подають до приймальної комісії документи, визначені Правилами прийому, і складають відбірковій комісії вступні випробування у формі співбесіди з фахових дисциплін та методик їх викладання. Рекомендовані до зарахування кандидати зараховуються до магістратури після укладання з університетом договору про навчання на контрактній основі та оплати навчання.
Зарахування на навчання за магістерськими програмами здійснюється наказом ректора університету.
Спеціальні положення про визнання попереднього навчання:
немає
Профіль програми
Підготовка фахівців спеціальності 8.04020301 Фізика (за напрямами)* освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» здійснюється на основі нормативно-правових документів: Закону України «Про освіту», Закону України «Про вищу освіту», Положення «Про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах», Концепції педагогічної освіти в Україні, Національної доктрини розвитку освіти в Україні (ХХІ століття), Положення Міністерства освіти і науки України «Про організацію науково-дослідної роботи студентів у вищих навчальних закладах», Положення «Про магістратуру Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини», Положення «Про організацію педагогічної практики в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини» та ін.
Освітньо-професійна програма магістерської підготовки відповідає освітньо-кваліфікаційній характеристиці магістра педагогічної освіти та складається з двох частин: освітньої і науково-дослідницької. Освітня частина магістерської підготовки містить соціально-гуманітарну, психолого-педагогічну та фахову підготовки, які орієнтовані на поглиблене розуміння професійних проблем.
Науково-дослідницька частина магістерської підготовки передбачає підготовку та захист магістерської роботи.
Магістр, викладач фізики, вчитель фізики та астрономії повинен володіти знаннями і навичками, які необхідні для організації навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах і загальноосвітніх навчальних закладів.
Він повинен розуміти закономірності суспільно-політичного та економічного розвитку України у світовому співтоваристві, усвідомлювати свою професійну і соціальну роль у цих процесах.
Висока професійна підготовка випускника магістратури виявляється в досконалому знанні обраного предмету, у здатності до постійної роботи над підвищенням фахового рівня, у сформованій потребі займатися науковою роботою, в умінні позитивно впливати на формування інтелекту та духовно-емоційної сфери студентів (учнів).
Загальний обсяг навчальної програми – 90 кредитів ЄКТС.
Ключові результати навчання
Знання з предметної галузі
Студенти отримують ґрунтовні знання з гуманітарних та соціально-економічних дисциплін, природничо-наукових та професійно-орієнтованих дисциплін, викладання яких зорієнтоване на можливість практичного застосування отриманих теоретичних знань.
знання:
- основ загальнотеоретичних та професійних дисциплін, необхідних для розв'язання педагогічних, науково-методичних і організаційно-управлінських завдань;
- вплив теоретичних знань в області фізики на зміни в технології виробництва і перебудові виробничих циклів;
- змісту і принципів організації вищої освіти у профільних (фізики) і непрофільних ВНЗ, навчальні програми і підручники з математичних дисциплін;
- засобів навчання і їх дидактичні можливості;
- основних напрямків і перспектив розвитку вищої освіти та педагогічної науки в Україні;
- принципів і прийомів збору, систематизації, узагальнення і використання інформації, проведення наукових досліджень і методичної роботи із спеціальності, підготовки інформаційних і науково-методичних матеріалів;
- основи методичної роботи зі спеціальності, виготовлення інформаційних та науково-методичних матеріалів;
- прогресивні технології навчання та активні методи навчання;
- досвід реалізації гуманістичних ідей у вітчизняній та зарубіжній педагогіці;
- психологію спілкування з учнями і дорослими.
уміння:
- творчо застосовувати набуті знання для оптимального розв'язування педагогічних, навчально-виховних та науково-методичних завдань з урахуванням вікових та індивідуально-типологічних відмінностей студентів, учнів, особливостей різних соціально-педагогічних ситуацій;
- вести результативну навчально-виховну роботу, оперативно визначати ступінь і глибину засвоєння студентами (учнями) програмного матеріалу, прищеплювати їм навички самостійного поповнення знань і проведення експериментів з метою виявлення їх природних здібностей;
- застосовувати різноманітні форми і методи навчання, володіти сучасними технологіями навчання та прогресивними методами керівництва навчальною, трудовою, суспільною та іншими видами діяльності студентів (учнів);
- самостійно працювати над здобуттям наукових знань та проведенням психолого-педагогічних досліджень, впроваджувати їх результати в практику, володіти навичками користування сучасними науковими технологіями обробки та оформлення результатів наукових досліджень, користування сучасними науковими технологіями обробки інформації;
- вивчати, аналізувати, узагальнювати та поширювати передовий педагогічний досвід, систематично підвищувати свою професійну кваліфікацію, враховуючи позитивний досвід минулого і зарубіжних країн;
- володіти основами професійної риторики;
- продовжувати навчання та здійснювати професійну діяльність в іншомовному середовищі;
- раціонально використовувати сучасне навчальне обладнання, технічні засоби навчання та електронно-обчислювальну техніку.
Професійні профілі випускників
Підготовка магістра проводиться для педагогічної, навчально-виховної, науково-методичної і організаційно-управлінської діяльності в системі загальної і вищої (спеціальної) фізичної освіти.
Фізик, викладач фізики може викладати фізичні дисципліни, фізику та астрономію ( а також математику або інформатику - при одержанні додаткової кваліфікації) у вищих навчальних закладах, а також у загальноосвітніх навчальних закладах.
Доступ до подальшого навчання:
студенти, котрі успішно закінчили магістратуру, можуть продовжити навчання в аспірантурі.
Положення про екзамени, оцінювання і оцінки:
положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.
Вимоги до випуску
Завершена навчальна програма обсягом 90 кредитів, успішно складено державний іспит з додаткової спеціальності чи спеціалізації та методики її викладання та успішний захист кваліфікаційної роботи на засіданні екзаменаційної комісії.
Форма навчання: Денна. Заочна.
Директор програми
Мартинюк Михайло Тадейович - доктор педагогічних наук, професор
Напрям підготовки: 6.040203 Фізика
Код модуля | Назва дисципліни |
Спеціалізація «Математика» |
|
УЛУ_8_ОНД.01_3 | Академічна риторика |
ВММНМ_8_ДВС.02_3 | Вибрані питання вищої математики |
ПІМ_08_ОНД.02_5 |
Ділова іноземна мова |
ВММНМ_8__ДВС.03_3 |
Історія математики |
ФАМВ_8_ДВС.06 _3 |
Історія фізики |
ФАМВ_8_ДВС.06 _3 |
Креативні технології навчання у ВНЗ |
ВММНМ_8_ДВФ.01_3 |
Математичний апарат педагогічної науки |
ФАМВ_8_ДВФ.02_3 |
Методика навчання астрономії |
ВММНМ_8_ДВС.01_4 |
Методика навчання математики у старшій школі |
ФАМВ_8_ОНД. 08.02_5 |
Методика навчання фізики у вищій школі |
ФАМВ_8_ОНД.08.01_5 |
Методика навчання фізики у старшій школі |
ТТД, ОПБЖД_8_ДВФ.06_3 |
Основи інтелектуальної власност |
ПМ_8_ДВФ.05_3 |
Основи мовної комунікації |
ЗППВШУ_08_ОНД.06_3 |
Педагогіка вищої школи |
ФАМВ_8_ДВС. 04_3 |
Теоретична астрофізика |
ФАМВ_08_ДВФ.03_3 |
Фізика конденсованих систем |
ФС_8_ОНД.03_3 |
Філософія та соціологія освіти |
ТТД,ОПБЖД_08_ОНД.04_3 |
Цивільний захист та охорона праці в галузі |
Спеціалізація «Інформатика» |
|
УЛУ_8_ОНД.01_3 |
Академічна риторика |
ПІМ_08_ОНД.02_5 |
Ділова іноземна мова |
ФАМВ_8_ДВС.06 _3 | Історія фізики |
ІІКТ_8_ДВС.03_3 |
Комп’ютерні мережі, Інтернет та мультимедіатехнології |
_8_ОНД.07_3 |
Креативні технології навчання у ВНЗ |
ВММНМ_8_ДВФ.01_3 |
Математичний апарат педагогічної науки |
ФАМВ_8_ДВФ.02_3 |
Методика навчання астрономії |
ІІКТ_8_ДВС.01_4 |
Методика навчання інформатики |
ФАМВ_8_ОНД. 08.02_5 |
Методика навчання фізики у вищій школі |
ФАМВ_8_ОНД.08.01_5 |
Методика навчання фізики у старшій школі |
ТТД, ОПБЖД_8_ДВФ.06_3 |
Основи інтелектуальної власност |
ПМ_8_ДВФ.05_3 |
Основи мовної комунікації |
ЗППВШУ_08_ОНД.06_3 |
Педагогіка вищої школи |
ФАМВ_8_ДВС. 04_3 |
Теоретична астрофізика |
ФАМВ_08_ДВФ.03_3 |
Фізика конденсованих систем |
ФС_8_ОНД.03_3 |
Філософія та соціологія освіти |
ТТД,ОПБЖД_08_ОНД.04_3 |
Цивільний захист та охорона праці в галузі |
Математика
- Деталі
- Останнє оновлення: 03 жовтня 2017
Галузь знань 01 Освіта
Спеціальність 014.04 Середня освіта (Математика)
Професійна кваліфікація:
1) Вчитель математики. Вчитель фізики;
2) Вчитель математики. Вчитель інформатики.
Рівень кваліфікації: Бакалавр (перший цикл вищої освіти).
Спеціальні вимоги до зарахування: Немає, зарахування проводиться на загальних умовах вступу.
Спеціальні положення про визнання попереднього навчання (формального, неформального, неофіційного): Немає.
Профіль програми
Вчитель математики, фізики чи інформатики повинен володіти знаннями і навичками, які необхідні для організації навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІ ступенів.
Він повинен розуміти закономірності суспільно-політичного та економічного розвитку України у світовому співтоваристві, усвідомлювати свою професійну і соціальну роль у цих процесах.
Висока професійна підготовка випускника виявляється в досконалому знанні обраного предмету, у здатності до постійної роботи над підвищенням фахового рівня, в умінні позитивно впливати на формування інтелекту та духовно-емоційної сфери учнів.
Загальний обсяг навчальної програми – 240 кредитів ЄКТС.
Ключові результати навчання
1. Знання з предметної області
- Володіння методами математичного аналізу, комплексного аналізу, лінійної алгебри, алгебри і теорії чисел, аналітичної геометрії, диференціальної геометрії, диференціальних рівнянь, теорії ймовірностей та математичної статистики, методами наближення функцій.
- Вибір, використання раціональних алгоритмів, методів, прийомів та способів розв’язування математичних задач.
- Математичні методи аналізу та опису процесів та систем.
- Аналітичне дослідження математичних моделей об’єктів і процесів на предмет існування та єдинності їх розв’язку.
- Побудова математичних моделей у вигляді систем інтегро-диференційних рівнянь.
- Використання засобів інформаційних технологій для розв’язування математичних задач і в педагогічній діяльності.
- Володіння сучасними технологіями розробки програмного забезпечення та програмної реалізації чисельних алгоритмів.
- Володіння сучасними підходами до проведення навчальних занять (проведення уроків різних типів з алгебри та геометрії).
- Технології проведення виховних заходів.
- Розробка і використання дидактичних засобів.
- Проведення психолого-педагогічних і методичних досліджень, оформлення їх результатів
- Планування (проектування) навчально-виховної роботи.
2. Когнітивні уміння та навички з предметної області
- Використовувати основи дисциплін гуманітарного циклу для розв'язання педагогічних, науково-методичних і організаційно-управлінських завдань.
- Володіти спеціальною математичною термінологією та уміння її передавати.
- Користуватися вербальними та невербальними засобами передачі математичної інформації;
- Демонструвати систему наукових знань із математичних дисциплін, методики навчання математики в основній школі та готовність до її застосування на практиці;
- Працювати із методичною, математичною, фізичною літературою.Забезпечувати належний рівень викладання навчального предмету «Інформатика» відповідно до діючих навчальних програм, дотримуючись вимог Державного стандарту базової і повної середньої освіти;
- Формувати технічно, технологічно, інформаційно-освічену особистість, підготовлену до активної трудової діяльності в умовах сучасного високотехнологічного інформаційного суспільства;
- Розробляти навчальні програми спецкурсів, факультативів, гуртків освітньої галузі «Технологія»;
- Використовувати систематизовані теоретичні та практичні знання з фізики та методики навчання фізики при вирішенні професійних завдань;
- Володіння основами планування та проектування процесу навчання фізики у загальноосвітніх навчальних закладах;
- Організовувати і проводити навчальний процес з фізики у загальноосвітніх навчальних закладах;
- Проводити моніторинг діяльності учнів під час навчання фізики у загальноосвітніх навчальних закладах;
- Організовувати і проводити позакласну та позашкільну роботу з математики, фізики та інформатики у загальноосвітніх навчальних закладах;
- Демонструвати знання з історії розвитку математики в системі природничо-наукових знань.
- Демонструвати розуміння взаємозв'язку математики з іншими науками, їх роль в прискоренні темпів науково-технічного прогресу. історію визначних винаходів і відкриттів в області техніки, пов'язаних з використанням математичних законів.
- Демонструвати розуміння впливу теоретичних знань в області математики на зміни в технології виробництва і перебудові виробничих циклів.
- Демонструвати знання змісту і принципів організації загальної середньої освіти з математики, фізики, інформатики, шкільні програми та підручники.
- Знати вимоги до оснащення і обладнання навчальних кабінетів, лабораторій і допоміжних приміщень.
- Знати засоби навчання і їх дидактичні можливості.
- Використовувати принципи і прийоми збору, систематизації, узагальнення і використання інформації, проведення наукових досліджень і методичної роботи із спеціальності, підготовки інформаційних і науково-методичних матеріалів у професійній діяльності.
3. Практичні навички з предметної області
- Розв'язувати задачі шкільного курсу математики.
- Розв’язувати різноманітні математичні задачі з використанням раціональних алгоритмів, методів, прийомів та способів.
- Застосовувати набуті знання при розв'язуванні педагогічних, навчально-виховних і науково-методичних завдань з урахуванням вікових і індивідуально-типологічних відмін учнів, соціально-педагогічних ситуацій.
- Вести навчально-виховну роботу, визначати ступінь і глибину засвоєння учнями програмного матеріалу, прищеплювати їм навички самостійного поповнення знань і проведення експериментів з метою виявлення природних закономірностей.
- Користуватися різноманітними методами і формами навчання, прогресивними методами керівництва навчальною, трудовою, суспільною, спортивною і художньо-творчою діяльністю учнів.
- Використовувати навчально-лабораторне обладнання, технічні засоби навчання і сучасну електронно-обчислювальну техніку.
- сприяти формуванню в учнів наукових уявлень про природні явища і процеси. розвивати у них інтерес до вивчення математики і суміжних наук. організовувати індивідуальні заняття з учнями за ускладненими програмами.
- Відбирати і інтерпретувати навчальний матеріал, розв'язувати питання, пов'язані з обладнанням навчальних кабінетів і допоміжних приміщень. збирати демонстраційні установки, конструювати і виготовляти математичні моделі. використовувати наочні посібники.
- Здійснювати трудове, моральне і естетичне виховання учнів.
- аналізувати, узагальнювати і поширювати передовий педагогічний досвід. систематично підвищувати свою професійну кваліфікацію.
- Володіти раціональними прийомами пошуку, відбору і використання інформації. орієнтуватися у спеціальній літературі з профілюючих і суміжних наук .
- Здійснювати науково-дослідну і методичну діяльність.
- На практиці використовувати знання в області наукової організації і охорони праці.
4. Загальні уміння та навички
- Використовуючи основні досягнення української та світової культури, уміти аналізувати минулі й сучасні надбання культури, проблеми й тенденції розвитку України та світового суспільства.
- Використовуючи знання основ психології, основ економічних теорії володіти засобами сучасного менеджменту з урахуванням особливостей міжособистісних відносин в трудовому колективі.
- Навички спілкування, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та принаймні однією із поширених європейських мов.
- Навички взаємодії із іншими людьми, уміння роботи в групах.
- Здатність застосовувати набуті знання на практиці.
- Здатність до самонавчання та продовження професійного розвитку.
- Уміння організації власної діяльності та ефективного управління часом.
Професійні профілі випускників
- бакалавр повинен мати високий рівень професійної підготовки, володіти широкою ерудицією і культурою.
- бакалавр зобов'язаний володіти високими громадянськими і моральними якостями, відповідально й творчо ставитись до дорученої справи.
- бакалавр повинен поєднувати широку фундаментальну наукову і практичну підготовку, досконало володіти своєю спеціальністю, безперервно поповнювати свої знання, розширювати суспільно-політичний кругозір, вміти на практиці застосувати принципи наукової організації праці, володіти передовими методами управління трудовими колективами.
- Доступ до подальшого навчання
Бакалавр, підготовлений для продовження навчання за програмами магістра
- Положення про екзамени, оцінювання і оцінки
Положення про організацію навчального процесу в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини.
- Вимоги до державної атестації
- Підсумкова державна атестація проводиться у вигляді кваліфікаційного іспиту та випускного екзамену з додаткової спеціалізації. Державний іспит має своєю метою з‘ясування рівня підготовленості випускника для виконання професійних завдань, передбачених відповідними стандартами вищої освіти, і продовження освіти.
- Порядок проведення і програма державного іспиту визначається вищим навчальним закладом на основі методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України.
- Державний іспит проводиться як комплексна перевірка знань і умінь випускників з дисциплін, передбачених навчальним планом. Оцінюється якість виконання випускниками типових завдань діяльності.
- Вимоги до випуску
Завершена навчальна програма обсягом 240 кредитів, успішно складено кваліфікаційний іспит та випускний екзамен з додаткової спеціальності.
- Форма навчання
Денна, заочна.
- Гарант програми
Годованюк Тетяна Леонідівна – кандидат педагогічних наук, доцент
Розробники:
- Кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри вищої математики та мнм Т.В. Поліщук;
- Кандидат педагогічних наук, доцент О.В. Жмуд.
- Кандидат педагогічних наук, доцент С.П. Стецик
Структурно-логічна схема дисциплін
Спеціальність 014.04 Середня освіта (Математика)
Спеціалізація 1) 014.08 Середня освіта (Фізика)
2) 014.09 Середня освіта (Інформатика)