секція з методики навчання хімії
- Деталі
- Останнє оновлення: 05 квітня 2021
Відповідно до рішення конкурсної галузевої комісії з методики навчання хімії до участі на науково-практичній конференції
запрошуються автори робіт, які набрали 180 і більше балів.
№ з/п | Шифр | Рецензент 1 | Рецензент 2 | Сума | Рецензії | |
1 | ДОСЛІД | 92 | 93 | 185 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
2 | Самонавчання хімії | 93 | 90 | 183 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
3 | Веб-квест | 90 | 91 | 181 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
4 | Хімія – це лакмусовий папірець | 85 | 82 | 167 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
5 | Індивідуальна траєкторія навчання хімії | 67 | 88 | 155 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
6 | Хімічна реакція | 67 | 84 | 151 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
7 | Платинум | 65 | 76 | 141 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
8 | Когнітивні вміння | 61 | 71 | 132 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
9 | ДПАСЛР ДДПУ | 60 | 70 | 130 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
10 | Візуалізація знань | 68 | 61 | 129 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
11 | Методика – наука | 63 | 57 | 120 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
12 | Проблемне навчання | 52 | 57 | 109 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |
13 | Хімічна олімпіада | 46 | 41 | 87 | Рецензія 1 | Рецензія 2 |