КРУГЛИЙ СТІЛ: «ТЕХНОЛОГІЧНІ РІШЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТИ ПРОТИДІЇ ПОРУШЕННЯМ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ»
- Деталі
- Опубліковано: 09 грудня 2024
3 грудня 2024 року на факультеті фізики, математики та інформатики відбувся круглий стіл на тему «Технологічні рішення як інструменти протидії порушенням академічної доброчесності», організований студентським науковим товариством (СНТ).
Метою заходу було обговорення сучасних технологій, які допомагають забезпечувати академічну доброчесність у закладах освіти, та пошук шляхів їх ефективного впровадження.
Доцент кафедри математики та методики навчання математики, голова ради молодих науковців УДПУ Ірина ТЯГАЙ у своєму вступному слові наголосила, що академічна доброчесність є невід'ємною складовою якісної освіти. Вона підкреслила, що технологічні інструменти можуть не лише допомогти виявляти порушення, але й формувати культуру відповідальності серед здобувачів освіти, сприяючи підвищенню етичних стандартів у навчальному процесі.
Професор кафедри інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій Галина ТКАЧУК у своєму виступі підкреслила, що порушення академічної доброчесності є викликом для сучасної освіти. Вона зазначила, що технологічні інструменти, такі як антиплагіатні системи, аналіз даних та штучний інтелект, можуть стати важливим інструментом для вирішення цієї проблеми.
Голова СНТ Тетяна ІСЬКО відкрила захід, наголосивши на важливості академічної доброчесності як основи якісної освіти. Вона зазначила, що впровадження технологій, спрямованих на запобігання академічним порушенням, сприяє формуванню відповідальності серед здобувачів освіти та підвищенню якості навчання.
Під час круглого столу виступили:
- Студент 3 курсу 33 групи Дмитро БУРЛАКОВ.
- Студентка 1 курсу 14 групи Анастасія АДАМЕНКОВА.
- Студент 3 курсу 32 групи Олег СЕМЕНЮК.
- Студент 2 курсу 24а групи Олександр БАЮР.
Захід пройшов у форматі активного діалогу. Учасники мали змогу поділитися своїм досвідом і пропозиціями щодо вдосконалення технологічних рішень, які допомагають боротися з порушеннями академічної доброчесності. За результатами зустрічі було ухвалено рекомендації для подальшого вивчення та впровадження технологій у навчальний процес.