Факультет фізики, математики та інформатики

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

ФАКУЛЬТЕТ ФІЗИКИ, МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ

Проведення круглого столу щодо інклюзивної компетентності майбутнього учителя

19 травня 2022 року на факультеті фізики, математики та інформатики у дистанційному форматі студентським науковим товариством (СНТ) проведено круглий стіл на тему: «Інклюзивна компетентність як один із складників професійної компетентності учителя».

Мета даного заходу викликана потребою дослідження проблем інклюзивної компетентності, оскільки вона є важливою характеристикою професійних якостей майбутнього учителя.

На початку засідання голова СНТ Дар'я ПОТЕЛЕЩЕНКО зазначила, що поширеною є думка про інклюзивне навчання як лише навчання дітей із певними діагнозами, захворюваннями, в тому числі із інвалідністю, у класах загальноосвітніх закладів освіти.  Проте ця думка є хибною. Закон України «Про освіту» визначив поняття особи з особливими освітніми потребами. Це «особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення її права на освіту».

Голова СНТ запросила учасників до обговорення, в межах якого були заслухані доповіді:

- «Поняття інклюзивної освіти», доповідач: Євгенія ІВАНЧЕНКО (ІІІ курс, спеціальність «Природничі науки»).

- «Сприяння навчальному, практичному, соціальному та емоційному навчанню всіх учнів», доповідач: Іван ГРОМ (ІІІ курс, спеціальність «Природничі науки»).

- «Ефективні методи навчання в неоднорідних класах», доповідач: Наталя ПОПЕРЕЧНА (3 курс, спеціальність «Математика»).

- «Вчителі як практики проведення рефлексії», доповідач: Владислав ЯМКОВЕНКО (2 курс, спеціальність «Інформатика»).

- «Початкова освіта вчителів як фундамент для постійного професійного навчання та розвитку», доповідач: Дар’я ПОТЕЛЕЩЕНКО (3 курс, спеціальність «Математика»).

В результаті обговорення дискусійних питань, учасники СНТ прийшли до висновку, що інклюзивна компетентність є важливою якістю сучасного педагога, а ефективність реалізації інклюзивної освіти в загальноосвітніх школах України значною мірою залежить від кваліфікації педагогічних кадрів.

 

Ви тут: Головна Новини та події Проведення круглого столу щодо інклюзивної компетентності майбутнього учителя