ВІДКРИТЕ ЗАНЯТТЯ З ДИСЦИПЛІНИ «АСТРОНОМІЯ» АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ

Згідно із  «Концепцією вивчення іноземних мов здобувачами вищої освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини», яка націлена на модернізацію іншомовної освіти, охоплює усі рівні освітньої структури Університету та передбачає  формування механізму викладання фахових дисциплін іноземними мовами, 15 вересня 2021 р. у дистанційному режимі відбулося відкрите заняття з астрономії для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ІІІ курсу освітньо-професійної програми «Середня освіта. Природничі науки». Особливістю проведення такого заняття стало те, що виклад лекційного матеріалу здійснювався англійською мовою.

Лекцію на тему: «The structure of the Solar system» провів доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук Ігор Ткаченко, який сповна скористався можливістю спробувати себе в ролі викладача, що працює в англомовному середовищі.

Заняття передбачало вивчення ряду питань:

1. The concept of configuration;

2. The World system according to Ptolemy and Copernicus;

3. Equation of synodic motion;

4. Parade of planets тощо.

Лекційна тематика супроводжувалася демонстрацією слайдів, на яких висвітлювалася сучасна інформація з посиланням на іноземні літературні джерела. Серед студентів виникла жвава дискусія стосовно Птолемеївської та Коперніканської систем побудови світу. Не менш захоплюючою була інформація про явище «параду планет», адже більшість присутніх вперше дізналися, що планети можуть перебувати в одному секторі для спостережень не частіше, ніж раз на 120 років. На завершення відбулося підведення підсумків та визначено дату проведення наступного заняття.

На занятті були присутні викладачі кафедри: канд. фіз.-мат. наук, доцент кафедри Юлія Решітник, канд. пед. наук, старший викладач Катерина Ільніцька, викладач Олександр Підгорний. Вони відзначили високий науково-методичний рівень проведеного заняття, його актуальність, інноваційність та відповідність сучасним вимогам до організації освітнього процесу.