Факультет фізики, математики та інформатики

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

ФАКУЛЬТЕТ ФІЗИКИ, МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ

ЗАНЯТТЯ З ДИСЦИПЛІНИ «ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У НАВЧАННІ ФІЗИКИ»

На факультеті фізики, математики та інформатики продовжено впровадження дисципліни «Технології розвитку критичного мислення у навчанні фізики», яка розроблялася в рамках виконання міжнародного грантового проекту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) – №586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP, що діє в рамках програми ЄС Еразмус + КА2 - Розвиток потенціалу вищої освіти. Викладання даної дисципліни забезпечує кандидат педагогічних наук, доцент, професор кафедри фізики та інтегративних технологій навчання Сергій Терещук.

Оскільки Новою українською школою передбачається формування в учнів ключових компетентностей та уміння критично мислити, то важливо, щоб майбутні учителі фізики володіли компетентнісно орієнтованими технологіями навчання на основі яких в учнів можна формувати критичне мислення та відповідні компетентності. Зміст дисципліни спрямований на розвиток критичного мислення фахівців STEM професій завдяки використанню у процесі навчання STEM орієнтованих та інтерактивних технологій кооперативного навчання, хмарних технологій та мобільного навчання. В процесі організації освітнього процесу даної дисципліни використовуються індивідуальні та групові форми навчання. Особлива увага приділена методикам навчання висувати гіпотези, розуміти причинно-наслідкові зв'язки, здійснювати аналіз емпіричних даних.

На занятті лектор ознайомив із структурою електронного курсу дисципліни, що розміщена на Google Classroom. Крім того, студенти ознайомилися із методичними особливостями роботи із даною платформою та навчилися покроково створювати особисті Класи.

Заняття пройшло у жвавій та пізнавальній атмосфері, тож бажаємо студентам цікавого та плідного навчання!

 

Ви тут: Головна Новини та події ЗАНЯТТЯ З ДИСЦИПЛІНИ «ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У НАВЧАННІ ФІЗИКИ»