Факультет фізики, математики та інформатики

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

ФАКУЛЬТЕТ ФІЗИКИ, МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ

ЛАБОРАТОРНА РОБОТА З ДОПОМОГОЮ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ JOURNAL SCIENCE

Ось завершується вивчення навчальної дисципліни «Технології розвитку критичного мислення у навчанні фізики» для студентів ОС «Магістр» спеціальності 014.08 Середня освіта (Фізика), яка розроблялася в рамках виконання міжнародного грантового проекту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використання інноваційних інструментів викладання» (MoPED) – №586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP, що діє в рамках програми ЄС Еразмус + КА2 - Розвиток потенціалу вищої освіти. 3 грудня 2020 року проведено останню лабораторну роботи з даної дисципліни на тему «Визначення періоду коливань математичного маятника за допомогою Journal Science». Дана лабораторна робота присвячена формуванню у студентів цифрової компетентності та уміння організовувати заняття (в тому числі факультативи) з елементами STEM-освіти з метою розвитку в учнів здатності до критичного мислення.

Викладач, кандидат педагогічних наук, доцент, професор кафедри фізики та інтегративних технологій навчання природничих наук Сергій Терещук, розповів та провів відповідні демонстрації мобільного додатку Journal Science. Вказаний додаток дозволяє проводити фізичний експеримент з використанням давачів (датчиків) мобільних пристроїв (смартфонів). Після цього студенти виконали лабораторну роботу з шкільного курсу фізики (визначення періоду коливань математичного маятника) із використанням Journal Science. Студенти самостійно виконали розробку лабораторної роботи «Визначення прискорення вільного падіння за допомогою давачів смартфону», склали інструкцію з проведення експерименту та методичні рекомендації з її проведення.

На завершення заняття було організовано дискусію про переваги і недоліки використання даного додатку на уроках фізики та під час факультативних занять як ефективного засобу з формування критичного мислення в учнів. Кожен учасник дискусії мав можливість висловити свою думку, навести аргументи і контраргументи. Викладач підвів підсумки дискусії та результатів виконаної студентами лабораторної роботи. Тож бажаємо студентам успіхів під час екзаменаційної сесії!

 

Ви тут: Головна Новини та події ЛАБОРАТОРНА РОБОТА З ДОПОМОГОЮ МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ JOURNAL SCIENCE