Як зробити математику цікавою?

Сучасний етап розвитку України характеризується інноваційними перетвореннями різних сфер життєдіяльності людини, в тому числі і в освіті. За останні роки визначені стратегічні напрямки формування сучасної державної освітньої системи. Звернення до інновацій вимагає зміни мети і парадигми освіти із «знання» на «діяльність»Методичні пошуки науковців та практиків у цьому напрямку не припиняються. 
Сьогодні пазли набирають все більшої популярності не тільки при вивчені математики на початкових етапах, але при вивчені математики у основній, старшій та вищій школі. Навіть, завдання для міжнародних конкурсів з логіки (наприклад, PazzleDay) оформляються у вигляді пазлів.
Пазл – це цікава розвиваюча і повчальна гра, яка вимагає акуратності, терпіння та уважності. Збираючи "картину", здобувач освіти пізнає зв`язки між частиною і цілим, розвиває логічне та просторове мислення, уяву, увагу, пам`ять, тренує здатність побачити завдання з різних боків, здатність ухвалювати комплексні складні рішення  та самостійно ухвалювати рішення.
Саме тому студенти, що навчаються за освітньо-професійними програмами Середня освіта (Математика) та Середня освіта (Математика. Інформатика) під час вивчення фундаментальних дисциплін та дисциплін методичного спрямування  виконують завдання та розробляють самостійно в рамках проектів завдання у вигляді пазлів за допомогою різних онлайн ресурсів.