Відбувся міжкафедральний науково-методичний семінар «Гейміфікація як рушійна сила в освітньому процесі»

31 жовтня 2019 року на базі кафедри інформатики і інформаційно-комунікаційних технологій відбувся науково-методичний семінар «Гейміфікація як рушійна сила в освітньому процесі».

В рамках семінару Марія Медведєва та Олександр Жмурко розповіли про переваги та недоліки застосування ігрових форм навчання в освітньому процесі. Розглянули  деякі  приклади  освітньої гейміфікації,  які  демонструють  цікаві  підходи,  що роблять процес навчання більш ефективним.

Посилання на найцікавіші сайти, що стануть у нагоді майбутнім вчителям фізики, математики та інформатики можна знайти тут:

Codecademy  –  навчання  програмування  на JavaScript,  HTML,  Python,  Ruby (https://www.codecademy.com/).

Motion Math Games – мобільні  ігри  з  математики (https://motionmathgames.com/).

Mathletics –  програма  для  шкіл,  спрямована  на залучення дітей до математики через ігри і завдання, які важко виконати (https://www.mathletics.eu/).

Khanacademy – безкоштовні відеокурси з різних предметів (https://www.khanacademy.org/).

Spongelab  –  платформа  для  персоналізованої наукової освіти (https://www.spongelab.com/).

Foldit  –  рішення  наукових  завдань  як  пазлів (https://fold.it/portal/).

Рhysicsgames – захопливі ігри, проходження яких потребує знань фізики(http://www.physicsgames.net/).