31 жовтня 2019 року на базі кафедри інформатики і інформаційно-комунікаційних технологій відбувся науково-методичний семінар «Гейміфікація як рушійна сила в освітньому процесі».
В рамках семінару Марія Медведєва та Олександр Жмурко розповіли про переваги та недоліки застосування ігрових форм навчання в освітньому процесі. Розглянули деякі приклади освітньої гейміфікації, які демонструють цікаві підходи, що роблять процес навчання більш ефективним.
Посилання на найцікавіші сайти, що стануть у нагоді майбутнім вчителям фізики, математики та інформатики можна знайти тут:
Codecademy – навчання програмування на JavaScript, HTML, Python, Ruby (https://www.codecademy.com/).
Motion Math Games – мобільні ігри з математики (https://motionmathgames.com/).
Mathletics – програма для шкіл, спрямована на залучення дітей до математики через ігри і завдання, які важко виконати (https://www.mathletics.eu/).
Khanacademy – безкоштовні відеокурси з різних предметів (https://www.khanacademy.org/).
Spongelab – платформа для персоналізованої наукової освіти (https://www.spongelab.com/).
Foldit – рішення наукових завдань як пазлів (https://fold.it/portal/).
Рhysicsgames – захопливі ігри, проходження яких потребує знань фізики(http://www.physicsgames.net/).