НАВЧАЛЬНИЙ ТРЕНІНГ В УДПУ В РАМКАХ ПРОЕКТУ MoPED

З 21 по 24 травня 2019 року в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини проходили навчальні тренінги в рамках виконання міжнародного проекту програми ЄС Еразмус+ КА2 «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання» (MoPED – № 586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP.). Протягом чотирьох днів польські колеги-партнери з Гірничо-металургійної академії імені Станіслава Сташиці провели навчальні тренінги для українських дослідників, на яких представили власний досвід та поділились знаннями і вміннями щодо формування критичного мислення та педагогічного дизайну навчальних курсів.

 

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини представляли учасники проекту MoPED: декан факультету фізики, математики та інформатики Тетяна Махомета, доценти кафедри вищої математики та методики навчання інформатики Тетяна Годованюк та Ірина Тягай, завідувач кафедри інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій Марія Медведєва, доцент кафедри інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій Тетяна Бондаренко, старший викладач кафедри інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій Сергій Паршуков, доценти кафедри англійської мови та методики її навчання Наталія Шульга, Євгенія Процько та Яна Бондарук.

Протягом тренінгів учасники працювали в групах, обирали ролі волонтерів та інтерв’ютерів. Тематики, з якими ознайомились учасники стосувались інтерактивних технологій: Icereaking Activity, Critical Thinking, Media literacy. Команди щодня презентували підготовлені проекти, відповідали на питання тренерів та учасників. Всі активності проходили в атмосфері теплої педагогічної дискусії.

На завершення навчання відбулись захисти проектів власних курсів у вигляді «content map» (змістових карт) від кожної з команд українських університетів-партнерів. Створюючи проекти, учасники на практиці застосували досвід польських колег, зокрема при конструюванні проекту курсів керувались засадами педагогічного дизайну, імплементували прийоми feedback (зворотного зв’язку) та методики активного навчання.

Усі учасники навчальних тренінгів отримали нові ідеї щодо реалізації інноваційних технологій в освітній процес, набули нові професійні вміння та навички, здобули позитивні враження та обмінялись досвідом з колегами.

За результатами навчання планується провести серію тренінгів для викладачів та студентів Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини та вчителів закладів середньої освіти міста Умань та уманського регіону.