Факультет фізики, математики та інформатики

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

ФАКУЛЬТЕТ ФІЗИКИ, МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ

Науково-практичний семінар «Тренди нової української школи: від теорії до практики »

На базі факультету фізики, математики та інформатики 20 листопада відбувся  науково-практичний  семінар «Тренди нової української школи: від теорії до практики» для вчителів фізики закладів загальної середньої освіти Лисянського району.  

На початку роботи семінару з вітальним словом до його учасників звернулась декан факультету фізики, математики та інформатики, кандидат педагогічних наук, доцент Тетяна Махомета.

Під час семінару було розкрито наступні питання: критичне мислення як наскрізне вміння у новій українській школі; STEM освіта: шдях до формування ключових компетентностей та уміння критично мислити; дистанційна форма навчання: хмарні технології (Classroom) і сучасний урок; технологія «перевернутий клас» – як реалізувати у шкільній практиці.

В рамках семінару професор кафедри фізики і астрономії та методики їх викладання Сергій Терещук провів майстер-клас з використання смартфонів в STEM освіті та робототехніці. Ним було продемонстровано досліди з фізики із використанням мобільних додатків, що дали можливість провести цікаві фізичні експерименти.

Особлививий інтерес викликав робот (на базі мікроконтролера Arduino), виготовлений магістрантом Дмитром Дерманом під керівництвом Сергія Терещука та Марини Декарчук (студентський гурток «Упровадження STEM-освіти у загальноосвітній школі»). Робот пройшов перші випробування продемонструвавши відмінну роботу усіх датчиків (освітленості, відстані, газу).

Надалі планується проведення «Літньої школи STEM» для учителів, студентів, учнів міських шкіл та усіх, хто цікавиться технологіями,  інженерними науками і дослідженнями зі STEM освіти.

Дякуємо учасникам семінару та бажаємо творчих успіхів для досягнення високих результатів у розвитку STEM освіти.

 

Ви тут: Головна Новини та події Науково-практичний семінар «Тренди нової української школи: від теорії до практики »