Підсумки міжкафедрального круглого столу «Формування компетентності медіаграмотності в педагога»

31 жовтня на базі кафедри інформатики і інформаційно-комунікаційних технологій відбувся міжкафедральний круглий стіл «Формування компетентності медіаграмотності в педагога».

Про те, як інтегрувати технології медіаграмотності у викладанні інших дисциплін, як формувати медіаімунітет, критичне мислення та здатність до медіатворчості поділилися викладачі кафедри інформатики і ІКТ  Сергій Троян та Яна Усатюк.

Концепцію впровадження медіаосвіти в Україні було ухвалено ще 2010 року. Вона базується на міжнародному досвіді організації медіаосвіти, а її масове впровадження має завершитися у 2020 році. Наразі триває експериментальний етап. Під час нього в частині шкіл (участь в експерименті брали близько 120 шкіл із різних областей) викладається предмет «Медіакультура» для учнів 10-го класу, переважно як факультатив. На експериментальному етапі головним завданням є підготувати вчителів. Тому, учасники круглого столу отримали чимало цікавої та корисної інформації щодо саморозвитку в медіапросторі та підготовки медіакомпетентних майбутніх вчителів, які, в свою чергу, готуватимуть школярів до взаємодії із сучасним медіапростором.

Було розглянуто чимало корисних ресурсів: книги, онлайн-тренінги, відео, онлайн-курси, портали, сайти, які допоможуть у саморозвитку та освітньому процесі.