ФЕСТИВАЛЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ

15 травня відбувся щорічний фестиваль педагогічної творчості Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.

Кожного разу тематика фестивалю була присвячена вшануванню спадщини відомих вітчизняних діячів, митців, педагогів, актуальним проблемам педагогічної науки. У цьому році виповнюється 100 років з  дня народження великого українського  педагога, громадського діяча Василя Олександровича Сухомлинського, тож свято було приурочене цьому ювілею.

Фестиваль перетворився на феєричне дійство команд студентів, серед яких учасниками були і студенти нашого факультету Денисюк Катерина, Бойко Володимир, Нактініс Олена, Мартинюк Євген і Поліщук Дмитро. Команда під назвою “Велика педагогічна сім’я”  презентувала свою роботу разом з історичним факультетом та інститутом економіки та бізнес-освіти.

Згідно із програмою фестивалю команди мали виконати ряд завдань, які визначались оригінальними постановками. Презентація команд, конкурси «Імпровізація», «Педагогічна ситуація», «Знайди спільне», конкурс капітанів та домашнє завдання – можливостей для виявлення своїх найкращих якостей в учасників було чимало!

Одним із найбільш вражаючих номерів стало домашнє завдання на тему «Творча трансформація педагогічних ідей Василя Сухомлинського». Звичайно ж, цей етап є улюбленим, адже студенти мали прекрасну можливість розкритися як справжні творчі особистості. Завданням нашої команди було продемонструвати акторську майстерність, проявити креативні здібності, сценічну культуру, розкриваючи культ слова, яке переважає в творах Василя Олександровича поряд із культами людини, книги та Батьківщини. Цей конкурс  став кульмінацією фестивалю.  Глядачі  мали змогу переконатися в тому, що вчитель має бути винахідливим, ініціативним і творчим, адже все це є основою формування педагогічного таланту.

Фестиваль педагогічної майстерності запам’ятався творчою атмосферою, яскравими враженнями, позитивними емоціями та надихнув на поглиблення спільного пошуку шляхів формування педагогічної майстерності сучасного вчителя в контексті соціальних вимог.