Віртуальні ігри стають реальністю?

Віртуальна реальність була всюдисущою на нещодавній виставці Electronic Entertainment Expo (E3) в Лос-Анджелесі.

Дві третини населення США дуже слабко освідомлені з цими технологіями, згідно з даними опитування, проведеного дослідницькою компанією Horizon Media. Але це не стало на перешкоді таким гігантам технологічної думки, як Sony, Oculus та HTC вдарити віртуально-електронним “пробігом” по полицях магазинів.

Виробники кажуть: йдеться про багатообіцяючий ринок, який ще тільки потрібно вивчити.

Таке враження буцімто занурюєшся в інший вимір. Епоха чорно-білого, можливо, навіть ще дозвукового кіно. Все це виглядає неймовірним, здається майже фантастикою.
Віртуальна реальність – захоплива річ, і ми пускаємось нині у довгу віртуальну подорож з тим, щоб колись досягти реального простору. Приблизно так, як ми маємо сьогодні з блокбастером. Це цікаво для розробників, цікаво для споживачів. На цьому шляху в будь-який момент може трапитись що завгодно”, – каже Джейсон Рубін, керівник розробки контенту компанії Oculus.

Компанія Sony транспортувала геймерів на іншу планету: запропонований ними пристрій працює у тандемі з консоллю PlayStation 4. Його запуск у продаж запланований на 
початок осені.

Ми перенесемо Вас у чужий світ, і ви там загрузнете, в той час, як вам потрібно рухатись цим світом, досліджувати його. За допомогою віртуальної реальності ми дамо вам змогу відчути, буцімто ви там перебуваєте насправді. За допомогою 3D-аудіо ви можете відчувати всю атмосферу навколо вас, слухаєте завивання вітру, бачите, як якісь химерні істоти плигають навколо вас. Це справді захопливий досвід”, – каже розробник Сет Луїзі.

VR -досвід також застосовують для створення “лякалок-страшилок”, самі назви яких здатні пошарпати нерви, не кажучи вже про зміст. Наприклад, геймер може уявити себе дайвером, в якого от-от закінчиться кисень, і він будь-що мусить встигнути виплисти на поверхню перш, ніж це станеться.

Одна з найцікавіших речей – передмова. Вам пояснюють, що от, ви вбрані у високотехнологічний промисловий гідрокомбінезон, який дуже добре “працює” разом із VR, адже у вас є шолом, який дає змогу миттєвого занурення у той, в технічному сенсі доволі обмежений простір. Тут головне – не техніка, а інспірація. Хоч дехто (а таких чимало) безнадійно плутає ці два поняття”, – зазначає розробник Девід Чен.

За деякими оцінками, ринок віртуальної реальності у найближчі чотири роки формуватиме не тільки відеоігрове поле. За ним – майбутнє таких сфер, як охорона здоров‘я,освіта, професійна підготовка.

Виставку у Лос-Анджелесі протягом 4 днів (14-16 червня) відвідали 50 тисяч людей.