Факультет фізики, математики та інформатики

Faculty of Physics, Mathematics and Informatics

NASA показало, що відбувається всередині чорної діри

Якщо ви коли-небудь мріяли про подорож у чорну діру, але зупинялися через страх того, що ваше тіло може перетворитися на спагеті через спагетіфікацію (так, це науковий термін), NASA має відповідь. Вони представили нову захопливу 360° візуалізацію того, як може виглядати переліт навколо чорної діри перед потраплянням у її горизонт подій.

Китайські вчені зробили крок до створення квантових чипів

Група китайських вчених з Університету електронних наук та технологій Китаю (UESTC), Університету Цінхуа та Шанхайського інституту мікросистем та інформаційних технологій повідомили про створення джерела заплутаних фотонів. За заявою авторів розробки, це величезний крок до створення надійних квантових чипів. Основою розробки став нітрид галію (GaN). Він вже давно використовується для виробництва синіх світлодіодів, а нещодавно дістався і до адаптерів живлення.

Літаючий автомобіль AirCar здійснив перший політ з пасажиром (ВІДЕО)

Легендарний французький композитор Жан-Мішель Жарр став першим пасажиром, який випробував політ у літаючому автомобілі AirCar від компанії KleinVision.

AirCar, який є першим у світі літаючим автомобілем з офіційним сертифікатом придатності до польотів, може летіти зі швидкістю до 300 кілометрів на годину та подолати відстань до 1000 кілометрів. Крім того, автомобіль здатен проїхати на землі понад 500 кілометрів.

Новий спосіб заряджання смартфона здатний подвоїти тривалість служби акумулятора

Дослідники з Данії та Німеччини запропонували новий метод зарядки літієвих батарей, який може подвоїти їх тривалість служби. Їх відкриття, опубліковане в журналі Advanced Energy Materials, демонструє, що імпульсне заряджання може уповільнити деградацію акумулятора і збільшити час роботи до того, як його ємність впаде до 80%.

Китайські експериментальні супутники передали зображення зворотного боку Місяця

Китайські супутники Tiandu-1 та Tiandu-2, що є частиною експериментальної програми, успішно виконали завдання з передачі даних між Місяцем і Землею. Вони надіслали знімки в інфрачервоному діапазоні, демонструючи кратери на зворотному боці Місяця. На задньому фоні можна побачити і нашу планету.

Швидкі посилання