Факультет фізики, математики та інформатики

Faculty of Physics, Mathematics and Informatics

Мільярди років тому Місяць перекинувся догори дриґом

Деякі з головних таємниць космічних явищ знаходять своє розкриття завдяки сучасним дослідженням. Однією з таких загадок став радикальний “переворот” Місяця, який відбувся близько 4,22 мільярдів років тому, згідно з дослідженнями вчених з Університету Арізони під керівництвом планетологів Адрієна Броке та Вейгангга Ліанга. Про це розповідає Science Alert.

Western Digital представив накопичувач ємністю 368 ТБ у формі валізи

Компанія Western Digital оголосила про випуск нового SSD-накопичувача Ultrastar Transporter з вражаючою ємністю 368 ТБ, який оснащений портативним чохлом на колесах. Це дозволяє користувачам з легкістю транспортувати величезний об’єм даних.

Ubiquiti UniFi: Ваш шлях до бездоганного зв’язку

Ваша мережа розшириться, а швидкість інтернету залишиться на рівні з ubiquiti. Ось уже майже 20 років компанія постачає на міжнародний ринок якісне обладнання для бездротової передачі даних. Широкий крок у цьому напрямі — створення надійних та ефективних точок доступу.

Вчені розповіли, як змінюється мозок людини, починаючи з 30 років

Відомо, що з віком мозок людини зазнає певних змін, і багато людей прагнуть зберегти свої розумові здібності на належному рівні протягом усього життя. Вчені виявили, що вже з 30 років починаються певні зміни у структурі мозку, що може впливати на пам’ять та швидкість обробки інформації. Через це зрозуміти різницю ознаками деменції та нормальним старінням може бути непросто.

Вчені виявили планету, яка посилає загадкове світіння

Дослідники з Європейського космічного агентства відкрили цікавий феномен в атмосфері екзопланети WASP-76b. На знімках зафіксовано явище, схоже на глорію (гало), що зазвичай спостерігається в атмосфері Землі та було колись виявлено на Венері. Однак такий райдужний ефект уперше спостережено за межами Сонячної системи.

Швидкі посилання